در میلان از کجا خرید کنیم ؟

در میلان از کجا خرید کنیم ؟

در میلان از کجا خرید کنیم ؟ از پایتخت‌های مد و لباس می‌توان به ایتالیا اشاره کرد که در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مراکز خرید میلان آشنا کنیم. اکثر افرادی که به ایتالیا سفر داشته‌اند اولین مرکز خریدی که به یاد می‌آورند میلان است. میلان دارای مراکز خرید بسیار زیبا و لوکسی است که در این مرکز از بهترین برندها (آرمانی، ورساچی، دولچه گابانا و…..) میزبانی شده است.

در مراکز خرید میلان بهترین برندهای پوشاک، کیف ، مبلمان و …. در جهان به فروش می‌رسد. ممکن است این محصولات قیمت بالایی داشته باشند اما مراکز خرید ارزان‌تر در این منطقه وجود دارد.

گالری ویتاریو اماتونل از بهترین مراکز خرید میلان

یکی شاهکارهای معماری ایتالیا مرکز خرید ، گالری ویتوریو اماتونل می‌باشد این مرکز خرید، مرکز خریدی قدیمی می‌باشد که معماری جذاب و دیدنی دارد. که در این مرکز خرید می‌توان  از بهترین برندهای دنیا محصولات منحصر به فردی را خریداری نمایید. مرکز خرید، گالری ویتاریو اماتونل دارای سقف‌های گنبدی شکل و شیشه‌ایی است همچنین این مرکز خرید داری رستوران، کافه و مغازه‌های بسیاری است. جالب است بدانید که نام این مرکز خرید نام اولین پادشاه ایتالیایی است.

در میلان از کجا خرید کنیم

ساختمان براین و بری

برای خرید در میلان  می‌توانید به  ساختمان براین و بری بروید که این ساختمان بروید که این ساختمان شامل ۱۲ طبقه است. که صد در صد در این ساختمان می‌توانید خریدهای بسیاری را انجام دهید و تمامی نیازتان را برطرف کنید . این مرکز خرید دارای محصولات جدید و متنوع بسیاری است و بهترین برندها در جهان در این ساختمان بزرگ به فروش می‌رسد.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

مرکز خرید آرمانی

مرکز خرید آرمانی ، یکی از مراکز خرید میلان است که سک ساختمان چهار طبقه است که محصولات مختلفی در آن به فروش می‌رسد ناگفته نماند که آرمانی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه مکان تفریحی است که در آن می‌توان یک تفریح منحصر به فرد را تجربه کرد قیمت‌های این فروشگاه نسبت به دیگر مرکز خریدهای میلان قیمت مناسبی دارد.

در میلان از کجا خرید کنیم

مرکز خرید ریناسنته

یکی از بهترین مراکز خرید در میلان مرکز خرید ریناسنته است. که این مرکز خرید بسیار زیبا و منحصر به فرد است. این مرکز دارای محصولات جدیدی است و هر روز محصولات جدیدتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجتمع تجاری یک مجتمع ۱۰ طبقه‌ایی می‌باشد که می‌توانید بهترین لحظات خرید را داشته باشید.

جمع‌بندی

با ملاحظه مطالب بالا با بهترین مراکز خرید میلان آشنا شدید. که تمای اجناس این مراکز مدرن و لوکس هستند. یکی از بهترین لحظات در سفر به ویژه برای بانوان لحظه خرید می‌باشد پس چه بهتر است که با آشنایی با این مراکز بهترین اجنای را خریداری کنیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها