ماجراجویی در خیابان های پر پیچ و خم تفلیس

ماجراجویی در خیابان های پر پیچ و خم تفلیس 

گرجستان یکی از کشور‌های زیبا با دیدنی‌های بسیار است که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. تفلیس یکی از شهر‌های زیبای این کشور است که سالانه میزبان تعداد چشم‌گیری از گردشگران می‌باشد. در ادامه این مقاله شما را با ماجراجویی در خیابان های پر پیچ و خم تفلیس آشنا می‌کنیم، پس با تاریخ ما همراه باشید.

امروز می خواهیم در نقاطی از تفلیس به ماجراجویی بپردازیم که شاید آن ها را بشناسید و شاید هم نه اما به هر حال باید بدانید که نیمی از ماجراجویی در تفلیس در این نقاط می گذرد. برای این ماجراجویی همان وسیله هایی را لازم دارید که همشه با خود به همراه دارید را لازم دارید تا به همراهتان باشد. کوله ی سبک و مقاوم، کرم ضد آفتاب، عینک، کلاه، پاوربانک، قمقمه ی آب دوجداره، چند بسته شکلات، داروهای مورد نیاز و مصرفی و دیگر وسایلی که فکر می کنید در این سفر نیازتان می شود

خیابان روستاولی در تفلیس

پیچ و خم‌های مسیر این روستا گردشگران را تشویق به پیاده‌روی می‌کند. آثار و ساختمان‌هایی که در این مسیر پر پیچ و خم قرار دارد شامل کلیسا این شهر، مرکز اپرای، موزه و تئاتر روستاولی، پارلمان قدیمی و همچنین آکادمی علوم این کشور می‌شود.

خیابان های پر پیچ و خم تفلیس

پل صلح در تفلیس

این پل جزو زیباترین معماری تفلیس حساب می‌شود، این پل شهر تفلیس را بسیار معروف ساخته و مورد بازدید بسیاری از گردشگران نیز می‌باشد. مصالح استفاده شده در این پل شامل شیشه و استیل می‌باشد که معمار آن فردی به‌نام میکله د لوکی می‌باشد.

ریکه در تفلیس

این پارک فضایی سرسبز و مهیج را برای شما به ارمغان می‌آورد، از امکانات تفریحی و رفاهی آن می‌توان به استخر،‌ فضای سبز و آبنما‌ه‌ی زیبا اشاره کرد. هرساله تعداد زیادی از گردشگران در فصل تابستان به این پارک سری می زنند و در کنار آبنمای این پارک،‌ مشغول تماشای شاهکار این آبنما و موج‌های رقصنده آن می‌شوند. همچنین در این ایام موسیقی زنده در این پارک پخش می‌‌شود تا گردشگرانی که به این پارک برای استراحت یا تفریح می‌آیند، نهایت لذت را ببرند.

خیابان های پر پیچ و خم تفلیس

آشنایی با خانه اپرای تفلیس

حرف آخر

شهر تفلیس در گرجستان دارای مکان‌های دیدنی‌ زیبایی می‌باشد که چشم گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. امیدواریم از این مقاله که درباره ماجراجویی در خیابان های پر پیچ و خم تفلیس بود نهایت لذت را برده باشید و اطلاعات و تجربه‌هایی که در این مقاله استفاده شده بود برای شما مفید بوده باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها