بهترین مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

یکی از شهرهای پرطرفدار در بین توریستان و گردشگران آنتالیا است که در کشور آنتالیا قرار دارد. یکی از دلایل جذابیت این منطقه مراکز خرید آن می‌باشد که در این مطلب بهترن مراکز خرید آنتالیا را معرفی خواهیم کرد. آنتالیا شهری است ساحلی که مراکز خرید منحصر به فردی در آن قرار دارد.

ترا سیتی

اگر به دنبال برترین برندهای جهان هستید به شما ترا سیتی را پیشنهاد می‌کنیم. ترا سیتی در محله‌ایی به نام فنر قرار دارد که یکی از گران قیمت‌ترین محله‌ها است. در این منطقه اکثر برندهای جهانی همچون :بربری، هوگو باس، لاکوست، ماسیمو دوتی، تامی هلفیگر و …. یافت می‌شود. شایان به ذکر است که در این منطقه می‌توانید برندهای معروف ترکی را هم خریداری کنید. مرکز خرید تراسیتی دارای ۱۸۰ واحد است که این ۱۸۰ واحد شامل فروشگاه و رستوران می‌باشد.

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید ۵ ام میگروس

یکی از مراکز خرید آنتالیا ۵ ام میگروس است که بسیار هم پر طرفدار می‌باشد. در نزدیگی این مرکز خرید جاذبه‌های دیگری همچون : لونا پارک، مینی سیتی، آکوالند وجود دارد که پس از اتمام خرید می‌توانید لحظاتی رادر آنجا بگذرانید. در ۵ ام میگروس برترین برنهای جهان یافت می‌شود و علا وه بر اینکه در این مرکز می‌توانید خرید کنید این مرکز دارای امکانات رفاهی بسیاری است که می‌توانید برای تفریح هم به این مرکز بروید.

مراکز خرید آنتالیا

هتل های خوب آنتالیا

بازار جومارتسی

یکی دیگر از مراکز خرید منحصر به فرد آنتالیا جومارتسی است که این مرکز منطقه‌ایی گران قیمت و بسیار زیبا می‌باشد. و جالب است بدانید که برای خرید فقط روزهای یکشنبه این مرکز باز است. این بازار بسیار معروف می‌باشد و رفت و آمد در این منطقه نسبت به دیگر مناطق اطراف آن بیش‌تر می‌باشد مه در این بازار خریدهای روزانه را هم می‌توان انجام داد.

جمع‌بندی

یکی از سفرهای به یادماندنی سفر آنتالیا است که در این سفر می‌توانید از بهترین مزاکز خرید آنتالیا ، بهترین سوغاتی‌ها را خریداری کنید. حال که تا حدودی با مراکز خرید آنتالیا آشنا شدید، انتخاب با خودتان است که برای خرید به سمت کدام یک از آن ها بروید. اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید که باید بدانید بهترین زمان سفر اواخر بهار و فصل تابستان است. در صورتی که می خواهید خودتان کارگران سفرتان باشید و بدون تور به این شهر ساحلی سفر کنید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به راهنمای سفر آنتالیا بیندازید که حتما کمک بزرگی به شما خواهد کرد. با استفاده از این راهنما سفر برای شما بسیار راحت‌تر خواهد شد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها