بهترین مراکز خرید شرق تهران

بهترین مراکز خرید شرق تهران

از قدیم خرید کردن حسی متفاوت برای ما داشته است و حتی می‌توان گفت تنها راهی که برای برطرف کردن نیازها وجود داشت خرید کردن بود. اما شرق تهران یکی از مناطق که دارای پاساژهای بسیار برای خرید می‌باشد. که در این مطلب با بهترین مراکز شرق تهران آشنا خواهیم شد پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری دنیای نور

یکی از بهترین مراکز خریدی که در شرق تهران است که بسیار زیبا هم می‌باشد مجتمع تجاری دنیای نور می‌باشد. که مجتمع دنیای نور ده طبقه است و ۲۸۰ واحد تجاری دارد. کالاهای این مجتمع بسیار متنوع و جذاب می‌باشد که این مرکز خرید دارای زیبایی و امکانات رفاهی بسیاری (شهربازی، مرکز نگهداری کودکان، رستوران ، تالار، پارکینگ ) می‌باشد. در این مجتمع می‌توانید تمامی نیازهایتان را برطرف کنید زیرا در این مجتمع بزرگ محصولاتی چون : پوشاک، کیف، کفش، طلا، بدلیجات و ……. به فروش می‌رسد.

مجتمع تجاری سون سنتر

یکی از مراکز خرید تهران مجتمع تجاری سون سنتر است. این مجتمع  درای مساحت ۲۱۰۰ متر مربع می‌باشد. مجتمع تجاری سون سنتر طراحی بسیار زیبایی دارد.  این مجتمع تجاری هفت طبقه می‌باشد که در آن محصولاتی همچون کیف، کفش، طلا، جواهر و …. به فروش می‌رسد.

مراکز خرید شرق تهران

آشنایی با بهترین مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری تیراژه

مجتمع تیراژه ، مرکز خرید  دیگری در شرق تهران است که بسیار هم از لحاظ مکانی در منطقه‌ایی مناسب قرار گرفته است. در این مرکز می‌توانید علاوه بر خرید پوشاک، لوازم خانگی و ….. از هایپر مارکت آن خریدهای روزمره خود را انجام دهید. با توجه به اینکه این مکان دارای نمایندگی برندهای منحصر به فرد جهانی است مشتریان بسیار از نقاط مختلف جذب آن شده‌اند. همچنین در این مجتمع مکانی برای تفریح و بازی  کودکان تعبیه در نظر گرفته شده است.

مراکز خرید شرق تهران

مجتمع تجاری شاپرک

اولین مجتمع تجاری کودک که ۹ طبقه است مجتمع تجاری شاپرک می‌باشد که فعالیت تخصصی‌اش را در سال ۹۵ آغاز کرده است.  از مزایای خرید در این مرکز بزرگ تجاری می‌توان به دارا بودن برترین برند برای کودکان، موقیعت جغرافیایی مناسب، معماری کودکانه و…. اشاره کرد. در این مجتمع می‌توانید برای کودکانتان پوشاک، مبلمان، اتاق بچه و …. برای کودکانتان تهیه کنید. این مکان دارای امکانات رفاهی بسیاری همچون : اتاق شیردهی مادر، پارکینگ، شهربازی، فروشگاه زنجیره‌ایی، مرکز استعدادیابی اشاره کرد.

جمع‌بندی

در متن بالا با بهترین مراکز خرید شرق تهران آشنا شدیم. با هم گشتی زدیم در مرکز خرید های شرق تهران. نظر شما در رابطه با این مراکز چیست؟ آیا تا حالا به آن ها مراجعه کرده اید؟ علاقه مندید به معرفی کدام یک از مجتمع های تجاری تهران بپردازیم؟ منتظر نظرها و پیشنهادهای شما خوبان هستیم.

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها