راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی

راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی

اگر شما از افرادی هستید که با آب رابطه خوبی دارید، اما با شنا و قواصی مشکل دارید،‌ آکواریوم زیر آب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاید با خود فکر کنید که این آکواریوم یک رویا می‌باشد ولی این آکواریوم در زیر آب دبی بسیار مشهور می‌باشد. شما می‌توانید با سفر به دبی، از این آکواریوم حیرت‌آور که شما را با انواع حیوانات زیر آب آشنا می‌کند،‌ دیدن فرمایید. در ادامه این مطلب به راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی می‌پردازیم، پس این مطلب سایت تاریخ ما را دنبال کنید.

هتل آتلانتیس، زیر آب

درواقع این هتل لوکس و لاکچری پنج ستاره که زبان‌زد گردشگران می‌باشد، در زیر آب دبی قرار دارد. همچنین شما می‌توانید غذا‌های انواع گوناگونی از کشور‌ها را در این هتل تجربه کنید.

شام با آبزیان

شاید برایتان جالب باشد که هنگام صرف شام، ماهی‌های گوناگونی دور‌تادور شما را احاطه کنند و لذتی خاص به صرف ناهار یا شام شما ببخشند.

راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی

باغ‌وحش آبی دبی

این باغ‌وحش در زیر آب دبی قرار دارد که شما با قدم زدن در تونلی شیشه‌ای،‌ می‌توانید با گونه‌های مختلفی از آبزیان آشنا شوید. همچنین می‌توانید با قایق‌های پیشرفته که کف آن از شیشه است استفاده کنید، همچنین این قایق‌ها امکان دیدن دریای زیر پاهای شما را برایتان فراهم می‌کنند.

معروف ترین مراکز خرید دبی

آکواریوم تالار گمشده

آکواریوم تالار گمشده با الگو برداری از ویرانه های باستانی آتلانتیس مدل سازی شده است. می توانید در تور افسانه ای آن شرکت کنید و با زندگی و مشخصات موجوداتی که در آکواریوم نگهداری می شوند آشنا شوید. شرکت در تورهای تعاملی و دیدن بچه ماهی ها که در پشت صحنه برگزار می شوند هم برای علاقه مندان به دنیای زیر آب دبی و حیات وحش می تواند تجربه ای بیاد ماندنی و جذاب باشد.

پس از یک روز هیجان انگیز در کنار شنا و یادگیری پیشنهاد می کنیم که بپرسید آیا در آن روز نمایش پری دریای اجرا می شود یا نه. این نمایش ویژه هر از گاهی به مناسبت ها مختلف اجرا می شود و دیدنش سرگرم کننده است.

راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی

حرف آخر

در این مقاله به راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی پرداختیم که از جذاب ترین جاذبه‌های جهان می‌باشد. اگر روزی به دبی سفر کردید این دنیای آبی را از دست ندهید و با انواع آبزیان و ماهی‌ها آشنا شوید. امیدواریم که با سفر به دبی سری به این جاذبه‌ها بزنید تا لحظات خوب و خوشی را کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها