دیدنی های مالدیو

دیدنی های مالدیو

دیدنی های مالدیو از تنوع بالایی برخوردار هستند. انتخاب یکی از این دیدنی‌ها برای سیر و سفر سخت‌تر از آن چیزی است که بتوان به آن فکر کرد. یکی از اولین جذابیت‌هایی که مالدیو به واسطه آن هر گردشگری را وسوسه خواهد کرد، سواحل زیبا و مرجانی است که یک استراحتگاه و تفریگاه منحصر به فرد محسوب می‌گردند.

اگر بخواهیم دیدنی‌های مالدیو را معرفی کنیم می‌توان به سواحل زببا مالدیو اشاره کرد که امکان گشت و گذار در آن را به واسطه بازی‌های آبی و تفرح‌های مرتبط فراهم می‌نماید. این کشور کوچک‌ترین نقطه در آسیاست که تمامی جذابیت‌های لازم برای توریست را در خود جای داده است. مساحت جزیره مالدیو ۱۲ هزار کیلومتر مربع است که در نوع خود بسیار قابل تامل به شمار می‌رود.

مالدیو تنها ۸۸ جزیره سکونتی داشته و دیگر جزایر این کشور منحصر به فرد تنها برای مقاصد گردشگری و توریستی انتخاب خواهند شد. جزایری که در آن‌ها می‌توان شاهد انواع اقامتگاه‌ها و تفریگاه‌های زیبا و حیرت انگیز بود.

آشنایی با ۱۰ جای عجیب دنیا

مالدیو یک نگین در اقیانوس هند است که هر روزه درخشنده‌تر می شود. تمدد اعصاب و ریلکس کردن از جمله اقداماتی است که در بدو ورود به مالدیو باید برای آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام داد. تجربه انواع غذاهای دریایی و بین المللی از یک سو و سفرها و بازی‌های آبی از سوی دیگر، از جمله تفریحات رایج در این کشور محسوب می‌گردند.اما اگر به چند نمونه از دیدنی‌های مالدیو بخواهیم اشاره کنیم به صورت زیر می‌باشد:

مسجد جامع ماله از دیدنی های مالدیو

مالدیو شهری مسلمان‌نشین بوده و طبیعی است که مساجد از جاذبه‌های گردشگری آن باشند. مسجد جامع مالدیو در شهر ماله قرار گرفته و به‌عنوان بزرگ‌ترین مسجد کشور مالدیو شناخته می‌شود و به عنوان یکی از دیدنی‌های مالدیو ارزش دیدن را دارد. قدمت این مسجد که با نام «مسجد السلطان» نیز شناخته می‌شود، به سال ۱۶۵۶ میلادی می‌رسد. نمای زیبای مسجد و وجود مقبره‌های قهرمانان و افراد شاخص مالدیو در این مسجد از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌روند.

دیدنی های مالدیو

رستوران سابسیکس (Subsix)

رستوران معروف و منحصربه‌فرد سابسیکس، رستورانی بسیار جذاب و باورنکردنی است که در اعماق آب‌های جزیره مالدیو قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید غذای مورد علاقه و خوشمزه خود را در زیر آب‌های اقیانوس هند میل کنید. این رستورا را می توان از دیدنی‌های مالدیو در نظر داشت. مشتریان برای رسیدن به این رستوران باید سوار قایق موتوری شده و راه‌پله‌ای ۳ لایه به ارتفاع ۱۳ متر را طی کنند.

با ورود به رستوران لوسترهایی به سبک ایتالیایی مانند مرجان‌های دریایی نظر شما را جلب خواهند کرد. اگر به دنبال تجربه‌ای جدید در مکانی خارق‌العاده هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این رستوران سر بزنید.

ساحل مصنوعی ماله (The Artificial Beach)

همانطور که از نام آن پیدا است، این ساحل یک ساحل ساخت دست انسان در شهر ماله است که به یکی از جاذبه‌های گردشگری مالدیو برای گردشگران تبدیل شده است.

در این ساحل می‌توانید انواع تفریحات آبی از قبیل شنا، موج‌سواری، قایق‌سواری، غواصی و دیگر تفریحات آبی را تجربه کنید، در کافه‌ها و رستوران‌های زیاد آن چیزی میل کنید و در کارناوال‌ها، کنسرت‌ها و جشن‌های محلی شرکت کنید.

دیدنی های مالدیو

موزه ملی مالدیو

موزه ملی مالدیو در ماله، پایتخت این کشور و در یکی از زیباترین پارک‌های عمومی، «پارک سلطان» واقع شده است. این موزه تنها قسمت به جای مانده از «قصر سلطان» است که پس از تخریب آن در سال ۱۹۶۸ به یادگار مانده است. موزه ملی مالدیو در سه طبقه، آثارهای تاریخی، اشیاء قدیمی، تاج پادشاهی، زیورآلات، ظروف کنده‌کاری شده، لباس و اسلحه را به نمایش گذاشته است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها