معرفی جالب ترین زیپ لاین های جهان

جالب ترین زیپ لاین های جهان

زیپ‌لاین یک ورزش سالم می‌باشد،‌ همچنین علاوه بر سلامت این ورزش، بسیار هیجان انگیز می‌باشد و به‌دلیل هیجان بسیارش خیلی از افراد را به خود جذب کرده است. هنگام انجام دادن این ورزش،‌ می‌توانید از مناظر دیدنی‌هم نهایت لذت را ببرید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم جالب ترین زیپ لاین های جهان را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم،‌ پس با سایت تاریخ ما همراه باشید.

آفریقا، ۲۰۰۰

زیپ‌لاین معروفی که در آفریقا وجود دارد، زیپ‌لاین ۲۰۰۰ نام دارد. این زیپ‌‌لاین هرساله تعداد چشم‌گیری از گردشگران را جذب خود می‌کند. برتری این زیپ‌لاین در جهان به این دلیل است که این زیپ‌لاین،‌ بلند‌ترین زیپ‌لاین جهان می‌باشد که وقتی می‌خواهید این ورزش را انجام دهید، تقریبا به سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسید. این زیپ‌لاین با مشخصات ذیل شده از جالب ترین زیپ لاین های جهانمحسوب می‌شود و هیجان و وحشت را در وجود شما ایجاد می‌کند.

پورتوریکو

وقتی اسم این زیپ‌لاین می‌آید، وحشت در چشم‌های گردشگران برق می‌زند، زیپ‌لاین هیولا که به زیپ‌لاین مانستر معروف شده است،‌ یکی از طولانی‌ترین و جالب ترین زیپ لاین های جهان می‌باشد. این زیپ‌لاین در پارک تورو ورده واقع شده است و علاوه بر این زیپ‌لاین،‌ هفت الی هشت زیپ‌لاین دیگر در این پارک وجود دارد.

جالب ترین زیپ لاین های جهان

تایلند، گیبون

زیپ‌لاین پرواز گیبون،‌ اولین زیپ‌لاین جهان است و جزو جالب‌ترین زیپ لاین‌های جهان محسوب می‌شود. هنگام استفاده از این زیپ‌لاین می‌توانید از جنگل‌ها و مناطق سرسبز زیر خود لذت کافی را ببرید.

عجایب هفتگانه جهان

فلایت لاین

چیزی که زیپ لاین فلایت لاین سافاری سن دیگو را از دیگر زیپ لاین های دنیا متمایز می سازد و آن را در رده ی جالب‌ترین زیپ لاین‌های جهان قرار می دهد، قرار گرفتن در باغ وحش و عبور از بالای حیوانات آن است.

این زیپ لاین دو تجربه ی جالب و متفاوت را برایتان رقم می زند؛ اولی اینکه برای تماشای حیوانات باغ وحش به جای قدم زدن در باغ وحش بر روی زیپ لاین هیجان انگیز چشم اندازی متفاوت را تماشا می کنید، دوم اینکه زیپ لاین سواری را در مکانی منحصر به فرد تجربه می نمایید. ارتفاع زیپ لاین فلایت لاین سافاری ۴۰ متر است.

حرف آخر

جالب ترین زیپ لاین های جهان

زیپ‌لاین‌های مختلفی در جهان وجود دارد که ما در این مقاله به معرفی سه تا از جالب ترین زیپ لاین‌ های جهان پرداختیم که شامل بلند‌ترین و مرتفع‌ترین زیپ‌لاین جهان که در آفریقا واقع شده است،‌ طولانی‌ترین زیپ‌لاین جهان که در پورتوریکو واقع شده است،‌ همچنین نخستین زیپ‌لاین جهان که در تایلند تاسیس شده است، می‌باشد. امیدواریم این مقاله به ذهن شما،‌ دانستنی مفیدی را افزوده باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها