معرفی بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

برای برخی از افراد، پیاده‌روی یک ورزش جذاب محسوب می‌شود که برای سلامت بدن افراد بسیار مفید می‌باشد. شما در هرزمان و مکانی می‌توانید این ورزش را انجام دهید ولی چه خوب است که آن را در مکان‌هایی انجام دهید که زیبایی آن مکان، جذابیت و ارزش پیاده‌روی را چندین برابر کرده است. در کشور‌های مختلف مسیرهای مخصوص به پیاده‌روی برای مردم احداث شده‌ است تا مردم بتوانند از این ورزش سالم، نهایت لذت را ببرند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا را معرفی کنیم، پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

مسیری در آفریقای جنوبی

یکی از طولانی‌ترین و بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا، مسیر آتر در آفریقای جنوبی می‌باشد که ورزشکاران زیادی را به خود جذب می‌کند. از کودک خردسال تا فرد کهن‌سال در این مسیر طولانی و زیبا روزانه پیاده‌روی می‌کنند. طول این مسیر حدود بیست و هفت مایل می‌باشد که برای پیاده‌روی‌های طولانی بسیار مفید است.

بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

مسیر زیبای نپال

اگر شروع به پیاده‌روی در این مسیر کنید، زیبایی‌های خدا را با چشمانتان مشاهده می‌کنید و از این همه زیبایی حیرت‌زده می‌شوید. همچنین مسیر زیبای آناپورنا سیرکت یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا می‌باشد که روزانه شاهد تعداد چشم‌گیری، ورزشکار و ورزش‌دوست در این مسیر هستید.

مسیری بی‌نظیر در دل کاستاریکا

اگر روزی به کاستاریکا سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم به مسیر پیاده‌روی اسکای واک که در پارک مونته واقع شده است سری بزنید و برای پیاده‌روی کوله خود را آماده کنید. شما با پیاده‌روی از این مسیر، از پلی معلق می‌گذرید که هیجانی عالی را به‌همراه دارد، اگر به این مسیر بروید معنی هیجان واقعی را حس می‌کنید، زیرا طول یکی از پل‌های معلق این مسیر، حدودا به دویست و نود متر می‌رسد و عبور از آن بسیار هیجان‌انگیز می‌تواند باشد.

مکان های پیاده روی شیراز

ایزابلا (Isabela)

بهترین مسیرهای پیاده روی در دنیا

ایزابلا (Isabela) بزرگ‌ترین جزیره در مجمع‌الجزایر گالاپاگوس (Galapagos) است. این جزیره که ۹۶ کیلومتر طول دارد و شبیه اسب دریایی است مملو از لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و آتشفشان‌های فعال است. سیرا نیگرا یکی از پنج آتشفشان این جزیره است که یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی در جهان است به شمار می‌رود. در اطراف این آتشفشان تعداد بسیار زیادی کاسه آتشفشانی (پدیده‌ای که بعد از فوران در اطراف آتشفشان رخ می‌دهد) که قطر هر یک به ۹ کیلومتر می‌رسد وجود دارد. نکته این مسیر عبور از کنار مواد مذابی است که در کنار پوشش گیاهی به خصوص این جزیره قرار دارد. در مجموع، این پیاده‌روی برای کسانی که شیفته شگفتی‌های بی‌همتای جغرافیایی مانند دریچه‌های گاز طبیعی هستند، مناسب است.

منبع کجارو

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ