بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی

بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی

یکی از ورزش‌های مهیج دنیا که می‌توان به عنوان ورزشی منحصر‌به‌فرد به آن اشاره کرد، صخره نوردی است، همچنین میتوان این مهارت را در باشگاه‌های صخره‌ نوردی یاد گرفت. همچنین تجهیزات این ورزش شامل کلاه ایمنی، لباس صخره نوردی و… است.
صخره نوردی از گذشته تا اکنون، مورد توجه بسیاری از ورزشکاران و گردشگران بوده است، کشور چین در گذشته گردشگران و ورزشکاران و ماجراجویان بسیاری را به سمت فلات تبت کشانده است، اما آیا بجز فلات تبت، محل مناسبی برای صخره نوردی در چین وجود دارد یا خیر؟ با‌توجه به وسعت فراوان چین و‌مناظر زیبا و دیدنی و طبیعت بکر آن، باید درپاسخ به این سوال بگوییم بله.
در ادامه این مقاله به آشنایی با بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی میپردازیم، پس با سایت تاریخ ما همراه باشید.

پارک ملی گولیانگ

فاصله این پارک زیبا تا این منطقه، تقریبا به شش ساعت می‌رسد. این منطقه، کماکان بین علاقه‌مندان به صخره نوردی شناخته نشده است اما دارای صخره های متفاوت و جادویی است. محل صخره نوردی درون پارک قرار گرفته است و این پارک، یکی از بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی می‌باشد.
رودخانه سفید
زمانی که برای رسیدن به این منطقه بی‌نظیر صرف می‌شود، تقریبا دو ساعت می‌باشد، صخره‌های باشکوه و زیبایی رودخانه؛ همگی احساس شما را برای تجربه این ورزش هیجان‌انگیز دوچندان خواهد کرد.

بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی

معرفی کوه هانگ شان در چین

منطقه گتو

منطقه‌ای با مناره‌هایی از جنس آهگ٬ غارهایی تاریک و…، میل انسان را به صخره نوردی چندین برابر میکند. اگر علاقه‌مند به ماجراجویی و صخره نوردی هستید کلانشهر گوانجو را به شما پیشنهاد میکنیم، زیرا یکی از بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی، این منطقه می‌باشد. منظره بکر و زیبای این شهر باعث شده است که صخره‌ها از چشم دور بماند؛ اما اگر علاقه شدیدی به گردشگری و تجربه‌های جدید دارید، دیدن این کلانشهر زیبا را ازدست ندهید.

بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی

دالی

دالی در استان «یون نان» در نواحی غربی چین مشرف به دریاچه ای تماشایی قرار دارد و صخره نوردی در آن خیره کننده و جذاب است. بدون شک این شهر را باید یکی از مناسب ترین مقاصد صخره نوردی در چین معرفی کرد پس بی دلیل نیست که ماجراجویان زیادی از سراسر چین و دیگر نقاط دنیا برای فوران آدرنالین راهی این منطقه می شوند. کافیست از روی صخره ها نگاهی به دریاچه بیندازید تا برای همیشه شیفته این منطقه شوید. بعد از صخره نوردی برای استراحت راهی شهر قدیمی دالی شوید و با غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. مردم مهمان نواز، قهوه های خوشمزه و چشم اندازهای حیرت آور این شهر حسابی خستگی را از روح و جسم شما دور می کند

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها