معرفی مراکز خرید کنیا

 مراکز خرید کنیا

مراکز خرید کنیا براساس لیست ذیل معرفی می‌شوند؛ وست ساید، کیسومو، اکمبامومباسا، گالریا شاپینگ و….

در لیست ذکر شده بازارهای صنایع دستی، مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ آورده شده است که مکان‌های دیدنی می‌باشند و نیاز گردشگران را برای تهیه‌ی مایحتاج و سوغات سفر خود را برطرف می‌کند.

البته بازارهای محلی موجود در شهرهای مختلف کنیا نیز خالی از لطف نیستند و بسیاری از صنایع دستی که توسط مردم بومی مناطق تهیه می‌شوند در این بازارها به فروش می‌رسند.

در مال‌ها و فروشگاه‌های امروزی موجود؛ پوشاک، خوراک و اشیا زینتی و صنایع دستی به فروش می‌رسد. در ادامه این مقاله به برخی از مراکز خرید کنیا می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

 مرکز خرید The Hub Karen

مراکز خرید کنیا

مرکز خرید The Hub Karen در منطقه‌ی سبز Karen قرار گرفته. این مرکز روباز دو فاز دارد، فاز اول مرکز خرید با فروشگاه‌های محلی در کنار برندهای معروف، دفتر مدیریت، محیط بازی برای کودکان و …، فاز دوم شامل هتل، مرکز کنفرانس و پارکینگ است. به محض این‌که وارد می‌شوید نگهبانان را خواهید دید که برای مراقبت از امنیت فروشگاه‌ها و محیط قدم می‌زنند و همه‌چیز را زیرنظر دارند.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

وست ساید

یکی دیگر از جدیدترین مراکز خرید کنیا ساخته شده است، با ساختمانی ۵ طبقه که تعدادی از واحد‌های آن تجاری است. در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است و یکی از مراکز خرید شهر ناکورو است. وجود بیش از ۳۰ فروشگاه در این ساختمان تجاری باعث وجود اقلام بسیاری در آن می‌باشد، توریست‌ها و گردشگران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه در شهر ناکورو بسیاری از سوغات مد نظر خود را تهیه کنند.

مراکز خرید کنیا

فروشگاه اکامبا مومباسا

در این فروشگاه برعرضه‌ی صنایع دستی تمرکز بیشتری وجود دارد. در این بازار صنایع دستی از قبیل مجسمه‌های سنگی و چوبی دست‌ساز هنرمندان کنیایی که بومی وغیر بومی آن‌ها را می‌سازند عرضه می‌شود.

از دیگر صنایع دستی که به فروش گذاشته می‌شود وسایل سنتی شکار است که به تاریخ غنی این کشور نیز اشاره‌ای مستقیم دارد و نحوه‌ی شکار حیوانات توسط مردم تاریخ‌های گذشته را به نمایش می‌گذارد.

فروشگاه لباس

مرکز خرید ناکوماتا در شهر کیسومو یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کنیا محسوب می‌شود و این مرکز خرید یکی از بهترین فروشگاه‌های مدرن و به روز است که یکی از قطب‌های فروش پوشاک است، همه روزه بسیاری از مردم محلی و گردشگران برای تهیه پوشاک مدنظر خود به این فروشگاه مراجعه می‌کنند و نیاز خود را برطرف می‌کنند.

بازارهای ماسایی

کنیا صادرات چندین محصول به بازار بین المللی را دارد، محصولاتی مانند قهوه، چای، گل و حبوبات. اما چیزی که می گویند “ساخته شده در کنیا” مانند محصولات خلاقیت وطنی، مانند محصولات ماسایی تسبیح سازی، چوبی و سنگ صابون حک شده، و همچنین lesos kikoys (sarongs) و shukas ماسایی که در بازار محلی به فروش می رسد. بازارهای ماسایی بهترین مکان برای خرید این چیزها ی با ارزش هستند، و آنها را در پارکینگ های مراکز خرید مختلف برگزار میشوند تنها بازار ماسایی در روز دوشنبه است که در گالری مرکز خرید برگزارمی شود. اگر چه یک فروشگاه عتیقه برجسته در بازار وجود دارد، آن به اندازه کافی سخاوتمندانه برای باز کردن درهای خود را به فروشندگان دیگر مشابه است آنها این کار را هر روز، نه فقط در روزهای دوشنبه انجام میدهند. این بازار در حومه سرسبز کارن، واقع در محل اتصال جاده Lang’ataو Magadi.

منبع آیشم اسمارتیز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها