ماجراجویی در ریکجاویک ایسلند

ماجراجویی در ریکجاویک ایسلند

شهر فوق العاده جذاب ریکجاویک واقع در ایسلند، از جمله اماکنی به شمار‌می‌رود که سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای گشت و گذار به آنجا سفر می‌کنند. به قطع یقین ماجراجویی در ریکجاویک ایسلند ، تجربه‌ای به‌ یادماندنی خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این منطقه رویایی و جاذبه های دیدنی آن تا انتها همراه ما باشید.

بازدید از کلیسای Hallgrímskirkja 

به هنگام سفر به ایسلند بازدید از کلیسای Hallgrímskirkja را حتماً در اولویت‌های خود قراردهید. نقشه و معماری این معبد در دنیا منحصربفرد بوده و الهام گرفته شده از مناظر بی‌نظیر موجود در ایسلند است همچنین در نمای این بنا، ستون‌هایی دیده‌ می‌شود که نشان دهنده صخره‌های آتشفشانی است. به هنگام حضور در ریکجاویک ایسلند  پیشنهاد می‌کنیم از بالای کلیسا به تماشای چشم انداز بی‌مثال شهر بروید

ماجراجویی در ریکجاویک ایسلند

گردش در غارهای آتشفشانی

در ادامه سفر ماجراجویانه شما در ریکجاویک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به همرا تورهای منطقه ای شهر، از غارهای زیرزمینی دیدن کنید و با جاذبه‌های طبیعی موجود در آن آشنا شوید.

تماشای آبشارهای جنوب کشور ایسلند 

یکی از جمله مواردی که باعث محبوبیت پایتخت ایسلند در میان بازدیدکنندگان شده‌است وجود آبشارهای خارق العاده در قسمت جنوبی آن است. در بخش جنوبی ایسلند، آبشارهای selijalandsfoss  و Skogafoss وجود دارد که در نزدیکی آن ساحل Reynisfjara  قابل رویت است. در این ساحل سیاه رنگ ستون‌هایی از جنس گدازه‌های بازالت تشکیل شده است که ستونهای موجود در کلیسای نام‌برده شده برگرفته  از این ساحل می‌باشد. توصیه ما به شما این است که برای سیاحت بهتر در این منطقه، فصل تابستان را انتخاب کنید تا تجربه لذت بخشی از تماشای این جاذبه‌ها داشته‌ باشید.

ماجراجویی در ریکجاویک ایسلند

آشنایی با ۱۰ مقصد برتر ماجراجویی در سرتاسر جهان

غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ی ایسلندی را امتحان کنید

امروزه غذاهای ایسلندی از مواد اولیه با کیفیتی تهیه می‌شوند به گونه‌ای که بسیاری از کشورهای اروپایی سرآشپزان خود را برای تهیه این مواد به ایسلند می‌فرستند. به همین دلیل بیشتر غذاهای موجود در منوی رستورانهای ایسلندی به گونه‌ای خوشمزه سرو می‌شوند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای تست غذاهای سنتی ایسلندی به بازار کالوپورتید فلا بروید تا تجربه‌ی خوشایندی از طعم خوش غذاهای ریکجاویک بدست آورید.

چشمه ی آب گرم مشهور را دریابید!

مهم نیست که تا حالا به این شهر سفر کرده اید یا نه، اگر حتی کمی ذوق گردشگری داشته باشید احتمال تا به حال تصاویر این چشمه را در فضای اینترنت دیده اید چون خیلی معروف است فقط ممکن است ندانید که کجاست. خوب الان وقت آن رسیده که بدانید این چشمه ی آب گرم حیرت آور در ریکجاویک ایسلند قرار دارد و فقط ۴۵ دقیقه با شهر فاصله دارد. برای ورود به این چشمه باید در صف های طولانی انتظار بکشید تا نوبتتان برسد بنابراین برای این که دروقتتان صرفه جویی کرده باشید می توانید بلیط های ورود را آنلاین تهیه کنید.

سخن پایانی

همانگونه که گفته شد شما می‌توانید در سفر ماجراجویانه خود به ایسلند جاذبه‌های طبیعی و بکر  موجود در منطقه را ببینید  و با استفاده از غذاهای لذیذ و سنتی شهر ریکجاویک اوقات خوشی را تا پایان سفر خود سپری‌ کنی. همچنین به همراه تورهای گردشگری از قابلیت های مختلف شهر استفاده کنید. بازه زمانی که شما می‌توانید سفر خود به ریکجاویک را اغاز کنید بازه تیر تا شهریور می‌باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها