هولناک ترین ورزش های جهان

هولناک ترین ورزش های جهان

بسیاری از گردشگران علاوه بر مسافرت، تمایل بسیاری به خوش‌گذرانی مهیج دارند. در چند دهه اخیر با ورود رشته‌های ورزشی جدید به دنیای ورزش امکان انتخاب سرگرمی‌های زیادی برای توریستان سراسر جهان فراهم شده است.‌ اکستریم اسپرت که یکی از واژه‌های جدید است که به تازگی بسیار استفاده می‌شود و هر کدام از مسافران و توریست‌ها که میخواهند طعم هولناک ترین ورزش های جهان  را بچشند به سراغ این قبیل از رشته‌های ورزشی می‌روند.

بانجی جامپ

از هیجان انگیز‌ترین تجربه‌های موجود برای انسان، سقوط آزاد از ارتفاع بلند است؛ امروزه بسیاری از مراکز تفریحی سراسر جهان، برج‌های سقوط آزاد یا همان بانجی جامپینگ را دارند، این ورزش بدین صورت است که فرد به وسیله‌ی طناب با خاصیت کشسانی به پایین می‌افتد و بالا پایین می‌شود.

آشنایی با مکان های خطرناک دنیا

بندبازی

عبور و رفت و آمد روی یک طناب در ارتفاع بسیار زیاد، بین دو قله کوه بی‌شک یکی از مهیج‌ترین ورزش‌های موجود در دنیا است که کمتر کسی به سراغ امتحان کردن این ورزش می‌رود، یکی از مکان‌های محبوب برای فعالیت در این رشته، دره‌ی یوسمیت آمریکاست که هرساله میزبان بسیاری از بندبازان می‌باشد.

هولناک ترین ورزش های جهان

تماشای کوسه ها در زیرآب

کوسه‌ها خطرناک‌ترین آبزیان موجود در دنیا هستند، در بسیاری از مستندها از طریق فیلم‌برداری فعالیت کوسه‌ها را از نزدیک مشاهده کرده‌ایم، اما تجربه‌ی تماشای این موجودات خطرناک در محل زندگی‌شان و به‌طور مستقیم یکی از ترسناک‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. آفریقای جنوبی، به یکی از قطب‌های این فعالیت تبدیل شده است پس این مورد را هم میتوان در کنار هولناک ‌ترین ورزش‌ های جهان  دانست.

دوچرخه سواری در ارتفاعات

یکی از ورزش‌های قدیمی موجود، رشته‌ی دوچرخه سواری است، اما مسیری که برای دوچرخه سواری انتخاب می‌کنیم باعث ایجاد هیجان در این رشته می‌شود.

لاپاز یکی از مسیرهای باریک و پرپیچ و خم کوهستانی است که برای ایجاد هیجان در این رشته بسیار مناسب می‌باشد، طرفداران این رشته ورزشی مهیج، حتما به این مکان سرمیزنند و در این مسیر لذت هیجان دوچرخه سواری را تجربه می‌کنند. دوچرخه سواری در ارتفاعات یکی از هولناک ‌ترین ورزش‌ های جهان  به حساب می‌آید.

هولناک ترین ورزش های جهان

زیپ لاین

چیزی که تا مدت ها قبل یک شیوه ی حمل و نقل بود و مردم از آن برای عبور و مرور در بالای رودها در مناطق دوردست استفاده می کردند، حالا به اکستریم اسپرت تبدیل شده است و یکی از هیجان انگیزترین ورزش های دنیاست. البته شاید زیپ لاین از نظر بعضی ها ورزش هیجان انگیزی نباشد ولی خوب اگر بلندترین زیپ لانی دنیا را در پیش رو داشه باشید، قطعا طعم دیگری دارد. بلندترین زیپ لاین جهان در دره ی کوپر در مکزیک با ۲۵۰۰ مترمسافت است. با این حال، در منطقه ی Bethesda در ولز هم می توان یکی دیگر از هیجان انگیزترین زیپ لاین ها جهان را تجربه کرد، آن هم با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت!

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها