آشنایی با بهترین شهرهای امارات برای سفر

شهرهای امارات برای سفر

در شصت سال پیش منطقه‎‌ای که به امارات متحده عربی معروف شده است ناحیه‌ای بیابانی بود، اما با پیشرفت صنعت، این منطقه تبدیل به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در خاورمیانه شده است. وجود برج‌های بلند و بزرگ، پارک‌ها، پیست‌های مسابقه‌، استادیوم‌ها و تفرجگاه‌های متعددی که در نواحی مختلف این کشور واقع شده است، باعث جذب گردشگران به خود شده است. به دلیل تلفیق فرهنگ و تمدن غربی با فرهنگ شرقی موجود در بین مردم بومی این منطقه شاهد جاذبه‌های مدرن غربی و جاذبه‌های تاریخی مربوط به اقوام عرب ساکن این منطقه هستیم. معنی کلمه‌ی امارات، امیرنشین می‌دهد و امارات متحده تشکیل شده از ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین، راس الخیمه و فجیره. شهر ابوظبی پایتخت این کشور می‌باشد. در ادامه شهرهای امارات برای سفر را به شما معرفی خواهیم کرد.

ابوظبی

قطعا پایتخت هر کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل از نظر فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری از سوی دولت به آن می‌شود، ابوظبی که پایتخت کشور امارات می‌باشد نیز از این مبحث جدا نیست، وجود موزه‌های متعدد، پیست‌های مسابقه، مساجد دیدنی، شهربازی، سواحل زیبا باعث جلب توجه بسیاری از توریست‌ها به خود شده است، البته این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا می‌باشد که هر کسی نمیتواند برای گشت و گذار در آن حاضر شود.

شهرهای امارات برای سفر

ربع الخالی، بیابان‌های بی پایان امارات

ربع الخالی، بزرگترین تپه‌ی ماسه‌ای دنیاست. این بیابان منطقه‌ی وسیعی از امارات را در بر میگیرد و انتهای بیابان با خط افق یکی می‌باشد که بسیاری از نگاه‌ها را به خود مجذوب می‌کند، شترسواری، آف‌رود و بسیاری از ورزش‌های بیابانی در این منطقه انجام‌ می‌شود.

آشنایی با بهترین شهرهای جهان برای گردشگری

العین، زیباترین شهر امارات

العین  به دلیل چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبای خود و همچنین به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد به عنوان یکی از زیباترین شهرهای امارات برای سفر، معروف شده است. البته العین تیم محبوب و معروفی نیز دارد که به همین دلیل شاید بارها اسم این شهر به گوشتان رسیده باشد.
در این مقاله با بهترین شهرهای امارات برای سفر آشنا شدید که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

شهرهای امارات برای سفر

ماجراجویی در راس الخیمه امارات

راس الخیمه یکی دیگر از شهرهای تاریخی و باستانی واقع در شمال کشور است که مسیرهای کاملی برای کمپینگ و پیاده روی را برای  مسافران ماجراجوتر دارد. راس الخیمه با داشتن سابقه غواصی برای صید مروارید و تجارت باستانی با هند، مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند تاریخ امارات را نیز کشف کنند.

اگر در دبی اقامت دارید در کمتر از یک ساعت و نیم مسیر ۱۱۰ کیلومتری میان دو شهر را طی خواهید کرد. از جمله جاذبه های گردشگری منطقه می توان به مراکز خرید بسیار لوکس، کوه جیص و زیپ لاین طولانی آن، صحرای الودی، پارک آبی آیس لند و … اشاره کرد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها