جاذبه های گردشگری مراکش

جاذبه های گردشگری مراکش

جاذبه های گردشگری مراکش آن‌قدر زیاد هستند که نمی‌توان آنها را در یک مقاله کوتاه مثل این گردآوری کرد. اما اشاره کوتاهی به آنها می‌تواند شما را ترغیب کند که به بهترین روش به این کشور مدیترانه‌ای سفر کنید.

جاذبه های گردشگری مراکش

برج حسن

این برج نیز مانند دیگر برج‌های دنیا بسیار مرتفع است. ارتفاع آن به چیزی نزدیک به ۵۰ متر می‌رسد. این برج دیدنی است زیرا رنگ تمام بخش‌های آن قرمز است. آن هم به این دلیل که رنگ خاک آنجا قرمز می‌باشد. درواقع مراکش کشور رنگ‌ها و فرهنگ‌هاست. این هم یکی از بهترین نمونه‌هایش می‌باشد. این برج از قرن ۱۲ باقی‌مانده است.

مسجد کتیبه

از مهم‌ترین فرهنگ‌هایی که می‌توانید در مراکش پیدا کنید؛ فرهنگ اسلام است. از مهم‌ترین بخش‌های این فرهنگ مساجدی است که از آن به یادگار مانده است.

امروزه کاربرد مساجد با گذشته تفاوت کرده است. در مساجد امروز تنها نماز خوانده نمی‌شود. در این مساجد با توجه به معماری و هنرهای دیگر به‌کاررفته درون آنها؛ گردشگران زیادی گردش می‌کنند.

لازم به ذکر است مردم این منطقه روی پوشش افرادی که وارد مسجد می‌شوند حساسیت دارند. یک گردشگر خوب کسی است که به فرهنگ مکانی که به آن سفر می‌کند احترام بگذارد.

تاریخ شهر مراکش

کورنیش

کورنیش یک ساحل بسیار زیبا است. ساحلی که در نزدیکی یکی از جاذبه‌های گردشگری مراکش به نام مسجد حسن نیز قرار دارد. شما می‌توانید در این ساحل به تفریحات مختلف بپردازید. این منطقه علاوه بر زیبایی بسیار لوکس است و رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری دارد.

باغ ماژورل

این باغ‌های سرسبز گرمسیری پر از کاکتوس، نخل و سرخس، کار نقاش چیره‌دست، ژاک ماژورل است. وی که اصالتاً از شهر نانسی فرانسه بود، به دلیل بیماری به مراکش آمد و با نقاشی‌هایش از زندگی بومی مراکشی‌ها، شناخته شد. معروف‌ترین کارهای او ایجاد این باغ و رنگ آبی شاد (رنگی که در حال حاضر به‌عنوان آبی ماژورل شناخته می‌شود) است. پس از مرگ ماژورل در سال ۱۹۶۲، طراح مد فرانسوی، «ایو سنت لوران» اموال او را خریداری کرد و پس از مرگ او در سال ۲۰۰۸، خاکستر او در باغ پراکنده شد.

جاذبه های گردشگری مراکش

جاذبه‌های گردشگری مراکش که در این مقاله آوردیم؛ تنها تعداد کمی در این مقاله آورده شده است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید؛ توصیه می‌کنیم بیشتر تحقیق کنید.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها