آشنایی با مراکز خرید ویتنام

مراکز خرید ویتنام

هانوی پایتخت کشور ویتنام است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این شهر دارای مراکز خرید فراوانی است که علاوه بر امکان خرید محصولات خدمات رفاهی و تفریحی و گردشگری نیز ارائه می‌دهد.

هانوی دارای مراکز خرید مدرن، بازارچه های محلی، بازارهای قدیمی و بازار های صنایع دستی نیز است.

از مراکز خرید ویتنام می‌توان به Lotte center, تانگ تین پلازا، هانگ دا مارکت، ساویکو مگا مال،وینکام مگا مال رویال سیتی و… اشاره کرد.

مرکز خرید لاته سنتر

در مرکز خرید لاته سنتر ۲۵۰ برند معروف جهان در زمینه مد و سبک زندگی به رقابت می‌پردازند. مرکز خرید لاته سنتر دارای امکانات تفریحی  بسیاری است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. مرکز خرید لاته سنتر دارای ۶۵ طبقه است که علاوه بر مراکز خرید دارای سالن ورزشی، هتل، واحدهای مسکونی، اسپا، رستوران و هایپرمارکت نیز است.

مراکز خرید ویتنام

ساعت کاری لاته سنتر از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ است.

مرکز خرید لاته سنتر علاوه بر مراکز خرید و تفریحی، چشم انداز بسیار زیبایی از شهر هانوی نیز دارد.

در هر طبقه از این مرکز خرید یک صنف خاص مشغول به فعالیت است و معروف ترین برند های جهان نیز در این مرکز خرید شعبه دارند.

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

مرکز خرید تانگ تین پلازا

این مرکز خرید یکی از لوکس ترین مراکز خرید ویتنام است که معروف ترین برند های دنیا در آن شعبه دارند. مرکز خرید تانگ تین پلازا در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده و تاسیس این مرکز خرید به سال ۱۹۰۱ برمیگردد. این مرکز خرید به خاطر معماری خاص و قدمت خود یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام نیز است.

فاصله این مرکز خرید با با محله های قدیمی هانوی حدود ۵ دقیقه است. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۹:۳۰صبح تا ۹:۳۰ شب است. این مرکز خرید دارای ۶ طبقه است که در هر طبقه صنف خاصی مشغول به فعالیت است.

مراکز خرید ویتنام

مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتی

این مجموعه، یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که با همه‌ی امکانات کامل تفریحی در نزدیکی هانوی قرار دارد. این مجموعه علاوه بر فروشگاه امکانات دیگری مثل پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده، پارک آبی و تعداد زیادی رستوران دارد. فضای ورودی این مجموعه با حوض، آب نما و باغ‌های زیبایی تزیین شده و تندیس‌هایی در گوشه و کنار آن به چشم می‌خورد. این مرکز خرید ۴۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

به محض اینکه وارد وینکام مگامال شوید، فرصت‌های زیادی برای خرید از برندهای مشهور و بین‌المللی پیدا می‌کنید. این برندها در زمینه‌ی پوشاک، مد، زیورآلات و لوازم آرایش در طبقه‌ی دوم و در زمینه‌ی کالای دیجیتال و لوازم خانگی در طبقه‌ی اول فعالیت می‌کنند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها