معرفی هتل جمیرا القصر دبی

جمیرا القصر دبی

این هتل در جزیره جمیرا یعنی قلب شهر دبی واقع شده، که یکی از هتل‌های بزرگ این شهر به حساب می‌آید. این هتل با نزدیک به ۳۰۰ اتاق مکان مناسبی برای گذراندن وقت و استراحت در طول سفر خود به شهر دبی است. در ادامه با ذکر امکانات و تفریحات هتل جمیرا القصر دبی در خدمت شما خواهیم بود. با تاریخ ما همراه شوید.

امکانات بی‌نظیر هتل جمیرا

هتل جمیرا القصر دبی علاوه بر اتاق‌هایی با امکانات رفاهی بسیار، دارای اتاق کودک، خدمات تمام وقت اتاق‌ها، سالن تئاتر، پارکینگ مجهز که برای رانندگان تاکسی و همچنین مسافرانی که همراه با وسیله نقلیه خود به این شهر آمده اند تعبیه شده است، برای آسایش مسافران می‌باشد.
از دیگر امکانات می‌توان به صندوق امانات، ایستگاه سرو چای و قهوه، دستگاه‌های صوتی و تصویری موجود در هر اتاق و همچنین شستشوی روزانه ملحفه نیز اشاره کرد.
سرویس‌های بهداشتی و نظافت موجود در اتاق‌ها از نظر لوازم شست و شو و همچنین حوله و سایر موارد کامل بوده و هیچ نقصی در این زمینه ندارند.با همه این امکاناتی که ذکر شده است، می‌توان هتل جمیرا القصر دبی را بهترین هتل از نظر امکانات دانست.

جمیرا القصر دبی

همه چیز در مورد قاب عکس دبی

تفریحاتی که برای مسافران این هتل در نظر گرفته شده

از نکات مثبت هر هتل می‌توان به در نظر گرفتن فضای مخصوص برای خوش‌گذرانی و تفریح نام برد، از امکاناتی که این هتل برای بزرگسالان در نظر گرفته است می‌توان به استخر روباز، سالن‌های افتاب گیری، اتاق‌های ماساژ، سرسره‌های آبی، جکوزی، سونای خشک و تر، سالن‌های فوتسال، تنیس، والیبال، زمین بازی گلف، و محل‌های تعبیه شده برای قایق رانی نیز اشاره کرد. هتل جمیرا القصر دبی برای کودکان نیز تفریحاتی جذاب در نظر گرفته است و به همین علت پارک آبی مخصوص کودکان و همچنین تمام سالن‌های نام‌برده شده مخصوص کودکان نیز در سازه‌ی هتل قرار داده است.
از نکته‌های مهم در حین سفر، خورد و خوراک مناسب است. این هتل با دارا بودن رستوران‌های بزرگ که انواع غذاهای بین المللی، محلی و فست فود ها را سرو می‌کند به این نکته‌ی مهم اهمیت داده است.

جمیرا القصر دبی

نکات

مهمانان می توانند با قایق-تاکسی های سنتی که اصطلاحاً عبره نام دارد، به سرتاسر این هتل زیبا سفر کنند و از بخش های متنوع آن بازدید نمایند.

مدینه جمیرا» تا فرودگاه بین المللی دبی، ۲۵ دقیقه فاصله دارد.

این استراحتگاه دلفریب به مدیا سیتی دبی (Dubai Media City)، اینترنت سیتی دبی (Dubai Internet City)، جزیره نخل جمیرا (Palm Jumeirah – پالم جمیرا) و تفرجگاه ساحلی دبی مارینا (Dubai Marina) نزدیک است.

هتل همچنین در مجاورت برج العرب، پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) و هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach Hotel) قرار دارد و تا نزدیکترین مرکز خرید فقط ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

منبع لست کند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها