معرفی شهر هانوی در ویتنام

شهر هانوی در ویتنام

شهر هانوی در ویتنام به خاطر آسیب‌های بسیاری که در زمان حمله‌های جنگی متحمل  شده بود دچار آسیب‌ و خسارت‌های زیانبار و غیر قابل جبرانی نیز شد اما خوشبختانه این شهر مورد بازسازی و مرمت قرارگرفته است و جلوه‌ی دیگری از آن نمایان شده است که امروزه  از این شهر زیبا به عنوان یکی از شهر‌های فرهنگی و تاریخی ویتانم یاد می‌شود.

 اگر شما قصد دارید راجع به قدمت و سرگذشت هانوی بیشتر بدانید رفتن به موزه‌هایی که در این شهر بنا شده بهترین گزینه برای شما است. با همراهی شما عزیزان  در این مقاله قصد داریم اطلاعات خود را درمورد این شهر زیبا بالا ببریم.

موقعیت جغرافیایی هانوی در ویتنام

شهر هانوی از لحاظ وسعت و گستردگی دومین شهر کشور ویتنام بشمار می‌آید. که قدمت تاریخی این شهر قریب به

۳۰۰۰ سال است همچنین وجود تمدن تاریخی و طبیعت منحصر به فرد هانوی عاملی برای جذب گردشگران زیادی از کشورها‌ی گوشه و کنار به خود شده است. شهر هانوی در ویتنام به علت مجاورت در کنار رود زیبا‌ی قرمز و سواحل و دریاچه‌های زیبایی که در خود جای داده است از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از زبیا‌ترین شهر‌های ویتنام محسوب  می‌شود.

شهر هانوی در ویتنام

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری هانوی

شهر هانوی در ویتنام به خاطر وجود جاذبه‌های خارق العاده‌ای که در خود جای داده، به یکی از شهر‌های توریستی و تاریخی ویتنام تبدیل شده است که در ذیل به معرفی برخی از این جاذبه‌ها خواهیم پرداخت.

موزه‌ی هو شی مین

ویتنام یکی از کشورها‌یی است که سال‌‌‌های سال درگیر جنگ‌های بسیاری با کشور‌های اطراف از جمله فرانسه بوده است همچنین از اقامت فرانسوی‌ها برای سال‌ها‌ی متمادی در این کشور آثارباستانی و اشیاء گران قیمتی بر جای مانده است که بسیاری از این آثار در موزه‌ی هوشی مین نگهداری می‌‌شوند.

دریاچه هوان کیم

هوان کیک یکی دیگر از جاذبه‌های متحیر کننده‌ی هانوی است  که در لغت به معنی شمشیر وارونه تعبیر می‌شود، وجود لاک پشت‌های کوچک و بزرگ در سواحل این دریاچه جلوه‌ی زیبایی به این دریاچه بخشیده است.

شهر هانوی در ویتنام

دریاچه وست

دیگر دریاچه جذاب این شهر که حیف است این همه راه به این شهر بروید و از دریاچه وست دیدن نکنید. در یکی از مناطق روستایی شهر هانوی مکانی فوق العاده برای استراحت و همچنین گشت و گذار وجود دارد که نام آن دریاچه وست است. مساحت این دریاچه حدود ۵۰۰ کتار است و از بزرگترین دریاچه های این شهر به شمار می رود. این دریاچه بزرگترین دریاچه ی هانوی است که در سواحل زیبای این شهر قرار گرفته و در اطراف آن باغ های زیادی جهت تسکین بخشیدن به حال افراد وجود دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها