بهترین رستوران های مشهد (قسمت دوم)

بهترین رستوران های مشهد

آیا تا به حال قبل از مسافرت به مشهد به این فکر کرده‌اید بهترین رستوران های مشهد چه رستوران هایی هستند؟ خیلی مهم است غذایی که قرار است در طول مسافرت تهیه و سرو شود از چه رستوران با چه نوع برندی باشد قطعا غذایی که سرو می‌کنید باید دارای ویژگی‌هایی مانند کیفیت بالا، طعمی لذیذ، و.. باشد همچنین مکانی که در آن غذا طبخ می‌شود باید از نظر بهداشتی محیطی تمیز و سالم باشد. ما در طی مطالبی که جمع آوری کرده‌ایم بهترین رستوران های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد چرا که شما از عزیزان اگر عازم این شهر شدید هیچ گونه نگرانی بابت تهیه ی یک غذای خوشمزه و بهداشتی نداشته باشید.

رستوران بام کوهسر

این رستوران به علت ویوی بی نظری که به مشتریانش در هنگام سرو غذا می‌دهد معروف است شما در این رستوران می‌توانید به آسانی شهر زیبای مشهد را از بالا تماشا کنید و لذتی دوچندان را در حین غذا خوردن داشته باشید همچنین بام کوهسر به خاطر داشتن منوی ایتالیایی و انواع غذاهای اصیل ایرانی نام خود را در بین بهترین رستوران های مشهد ثبت کرده است.

بهترین رستوران های مشهد

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

رستوران الماس

این رستوران به علت نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) از محبوبیت خاصی در بین همه‌ی افراد بخصوصی ساکنین مشهد دارد، همچنین تنوع غذایی این رستوران و طبخ فوق العاده‌ی غذاهای آنجا زبان زد همه بوده است.

رستوران قصر درویش

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران‌های مشهد است معماری و دکوراسیون این رستوران حیرت آور است این رستوران شیک و مجلل دارای ۴ سالن پذیرایی زیبای جدا از هم می‌باشد.

رستوران رضایی

این رستوران یکی از قدیمی‌های شهر مشهد است و اولین شعبه‌ی آن در سال ۱۳۳۷ در خیابان نخریسی افتتاح شد. این رستوران نیز به دلیل کباب‌های فوق‌العاده‌ش، یکی از رستوران های معروف مشهد محسوب می‌شود.

رستوران بابا قدرت از بهترین رستوران های مشهد

یکی از رستوران های معروف مشهد که با تاریخ گره خورده است، رستوران بابا قدرت است که در بنای کاروان‌سرایی تاریخی فعالیت می‌کند. این مجموعه‌ی گردشگری برای هر مسافری بسیار جالب توجه است. این مجموعه از سه بخش بازارچه سنتی، چای‌خانه سنتی و رستوران سنتی تشکیل شده است.

بهترین رستوران های مشهد

دیزی سرای سید جاغرق

یکی از بهترین رستوران های مشهد دیزی سرای سید جاغرق است که وصف دیزی‌های خوشمزه آن در همه جا پیچیده است.

این دیزی سرا که از سال ۷۴ در طرقبه افتتاح شده است، با گذشت ۲۴ سال همچنان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در شهر مشهد است. دیزی‌های سنگی دیزی سرای سید جاغرق همراه با ترشی‌های بی‌نظیر سید سرو می‌شود و اشتهایتان را چند برابر می‌کند. سطح قیمت‌ها نسبت به حجم و کیفیت غذا بسیار عالی است.

منبع سفرزون
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها