برترین رستوران های ایران (قسمت چهارم)

برترین رستوران های ایران

طبق فرموده پیامبر(ص) غذا خوردن از عمر حساب نمی‌شود. البته این پیام معانی خاص خود را دارد که معنی اصلی آن با آرامش خوردن غذا برای حفظ سلامتی است. اما معانی دیگری هم می‌شود استنباط کرد که یکی از آن‌ها غذا خوردن در کنار هم برای لذت بردن بیشتر از زندگی و یاد هم بودن است. حتی در خیلی از مقالات هم خوردن غذا در کنار هم را باعث افزایش محبت می‌دانند. با همه‌ی این تفاسیر رفتن به یک رستوران خوب می‌تواند شور و هیجان و عشق را در شما زنده کند. از برترین رستوران های ایران چند مورد را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران وزرا در تهران

اولین نسل کبابی تهران، همین رستوران وزا می‌باشد که در عین سادگی غذاهای خوشمزه و با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار‌ می‌دهد.

برترین رستوران های ایران

رستوران باغ شاپوری در شیراز

شیراز پایتخت سالهای دور ایران یکی از بهترین شهر‌های ایران برای زندگی و گشت و گذار می‌باشد. در میان رستوان‌های معروف این کلان شهر می توان رستوران باغ شاپوری را از برترین رستوران‌های ایران دانست. نمایی جذاب در داخل باغ تاریخی، فرصت بینظیری برای تفریح کنار خانواده است.

رستوران کوه نور در کیش

کوه نور و دریای نور نام هایی هستند که نادرشاه آن‌ها را از هند به ایران آورد. اما امروزه کوه نور، یکی از برترین رستوران‌های ایران می‌باشد. رستورانی در کوه مصنوعی و با غذاهای ایرانی و خارجی که می تواند برای شما به یاد ماندنی باشد.

رستوران عباسی کاشان

از مجموعه‌های بی نظیر معماری در تاریخ ایران و جهان که حالا رنگ و بوی خوشمزه‌ای به خودش گرفته است. رفتن به این رستوران هم معنی تماشای یک بنای تاریخی و یک غذای با کیفیت است.

رستوران سیمرغ یزد

اگر در شهر تاریخی یزد به دنبال رستوانی با غذاهای ایرانی و خارجی با محیطی دانشین هستید، شک نکنید که سیمرغ یزد یکی از برترین رستوران‌های ایران در جنوب کشور به شمار می‌رود.

رستوران سن مارکو در بوشهر

سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسه و ظاهری امروزی‌تر داره. میتونی توی این محیط شیک و ساده انواع غذاها و دسر ها رو امتحان کنی.

نشانی: بوشهر، خیابان ششم بهمن، روبروی پارک تی وی، طبقه اول

دنیز از برترین رستوران های ایران و تهران

یکی از غذاهای پرطرفدار بین مردم کباب هست و یکی از انواع پرطرفدار آن، کباب بناب است. پیشنهاد بسیاری از افراد برای چشیدن طعم بی نظیر کباب بناب، سفر به آذربایجان و شهر بناب است اما یه پیشنهاد دیگه رفتن به “رستوران دنیز بناب” در تهران است!
این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن. پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، ما بین کوثر دوم و کوثر سوم، پلاک ۷۴

بهترین رستوران های تهران

رستوران  رویال از برترین رستوران های ایران

رستوران رویال استار یکی از رستوران های درخشان و درجه یک توی کیش است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگران خاطره ی خوبی رو به ارمغان میاره. از جذابیت های رستوران رویال استار دیزاین داخلی سالن و کیفیت غذاهای بی نظیرشه که توی منوی این رستوران میتونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی رو ببینی . یکی از بهترین رستوران های ایران با کارکنان مسلط به زبان پارسی،انگلیسی و عربی است.

آدرس: کیش، بلوار صدف ، فاز ۱، ساختمان بساک ، طبقه ۳

رستوران  ریحان در زاهدان

رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده. می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی.

آدرس: زاهدان، بلوار معلم، نرسیده به بلوار دانشجو

برترین رستوران های ایران

 باجناق‌ها از برترین رستوران های ایران

رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده. این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. درضمن قیمتهای مناسبی هم داره.

آدرس: ایران – کهگیلویه و بویر احمد – یاسوج ورودی آبشار یاسوج، ۱۵۰ متر بالاتر از امامزاده عبدالله

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها