بهترین صبحانه های گوآ را کجا بخوریم؟

بهترین صبحانه های گوآ همان‌هایی هستند که در بسیاری از صبحانه‌های دیگر ملت‌ها نیز می‌توان یافت. در ادامه به بررسی مهم‌ترین صبحانه‌های گوآ خواهیم پرداخت. با ما همراه بمانید.

بهترین صبحانه های گوآ را کجا صرف کنیم؟

بدترین چیزهایی که می‌توانید در صبحانه‌های خود جای دهید کورن فلکس ها هستند. بسیاری از پدر مادر ها فکر می‌کنند بهترین صبحانه برای کودکان همان کورن فلکس ها هستند. اما اشتباه می‌کنند.

شیرینی و کیک‌ها نیز بدترین مواد برای صبحانه هستند. آنها چربی فوق‌العاده بالایی دارند بنابراین معده را اذیت می‌کنند. بهتر است از استفاده از آنها برای صبحانه پرهیز کنید.

رستوران هتلی وراندا  (Verandah)؛ هتل پانجیمین  (Panjim Inn)

این رستوران یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که در آن صبحانه‌های گوآ سرو می‌شوند. این رستوران در پایتخت ایالت گوآ قرار دارد. در منوی این رستوران نیز غذاهای سنتی هندوستان قرار دارد. دکور رستوران نیز با وسایل قدیمی فضایی صمیمی دارد.

بهترین صبحانه های گوآ

رستوران مدرن از یو آر (AZ.U.R)

معنی نام این رستوران همان‌طور که هستید می‌باشد. رستورانی که حاصل ترکیب یک کافه و سالن استراحت هندی است. چشم‌انداز خلیج در کنار غذاهای سنتی و مدرن این رستوران باعث شده تا در این لیست قرار گیرد. آدرس این رستوران: Shop No. 64 Miramar Panaji, Goa, 403001, India

رستوران و بار اینفانتاریا Infantaria

از بهترین رستوران های گوآ که بهترین صبحانه‌های گوآ را نیز سرو می‌کنند می‌توان به این رستوران اشاره کرد. این رستوران صبحانه‌های سالم و قوی و در کنار همه این‌ها خوش‌طعمی را سرو می‌کند. این رستوران در مکانی قرار دارد که در تمام‌روزهای سال و در تمام ساعات روز ترافیک بالایی دارد. بخشی از این ترافیک نیز مربوط به همین رستوران است. بنابراین اگر در این رستوران هستید؛ از غذاها لذت ببرید. تلفن این رستوران برای رزرو میز ۵۲۶ ۲۲۰۲ ۹۹۲ ۹۱+.

بهترین صبحانه های گوآ

کافه‌رستوران آرتجونا (Artjuna)

در کجای گوا می‌توانید، صبحانه‌ای عالی در یک باغ زیبا و با قیمتی منطقی و معقول میل کنید؟ پاسختان، کافه‌رستوران آرتجونا است. این کافه در فضایی باز و بانشاط، غذایی سالم و درست‌شده از محصولات تازه محلی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند.

آشنایی با لذیذترین غذاهای محلی ترکیه

در رستوران آرتجونا هر غذایی که بخورید از صبحانه موسلی نظیر انواع غلات، دانه‌های کامل سبوس‌دار، میوه‌های خشک و خشکبار که در شیر می‌ریزند و می‌خورند، تا تخم‌مرغ، سالاد، ساندویچ‌ها و اسنک‌های مقوی و پنکیک‌های بسیار خوشمزه و خاص، اسموتی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، یک فنجان چای، سبزیجات تازه و آب‌میوه‌های طبیعی، درنهایت سالم و خوشحال خواهید بود.

به‌هیچ‌وجه منوی ویژه صبحانه آن‌ها را از دست ندهید که شامل تن ماهی، تخم‌مرغ، سالاد و پنیر می‌شود. با سر زدن به این رستوران متوجه می‌شوید که چرا اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن برانچ و صبحانه در گوا به‌حساب می‌آید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها