بهترین رستوران های گوآ

بهترین رستوران های گوآ معمولاً طرفداران بسیاری در این شهر دارند. بسیاری از آژانس‌های توریست گردی هم در صف به دست آوردن یک جا برای سرو غذا در این رستوران‌ها هستند. در ادامه به معرفی بهترین و مهم‌ترین این رستوران‌ها می‌پردازیم.

بهترین رستوران های گوآ

گوآ همچون نگینی در هندوستان است. این شهر طبیعتی فوق‌العاده دارد. با این طبیعت فوق‌العاده تعداد توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند؛ بسیار زیاد است.

بهترین رستوران های گوآ

رستوران مارتین کورنر | Martin’s Corner

از بهترین غذاهایی که می‌توانید در هند تجربه کنید؛ غذاهای دریایی هستند. اگر علاقه‌مند هستید بهترین غذاهای دریایی با چاشنی‌های گوآیی را تجربه کنید، این رستوران بهترین است. در این رستوران هر شب گروهی جذاب به موسیقی زنده می‌پردازند.

رستوران آپر هاوس | The Upper House

این رستوران بهترین غذاهای سنتی و محلی را سرو می‌کند. این رستوران در مقابل یک باغ زیبا واقع شده است. این رستوران می‌تواند در عین غذاهای فوق‌العاده‌ای که به شما ارائه می‌کند؛ بهترین منظره و چشم‌انداز ممکن را ارائه می‌کند. این رستوران مجلل دارای کافه‌تریا و کافه سنتی نیز هست.

رستوران تالاسا | Thalassa Restaurant

یک رستوران یونانی با چشم‌انداز فوق‌العاده ساحل در حالی که غروب آفتاب را به نمایش می‌گذارد بهترین مکانی است که می‌تواند یک غذای خوب سرو کند. این رستوران دارای محبوبیت بسیاری است. بنابراین توصیه می‌شود قبل از رفتن به آنجا برای خود میز رزرو کنید.

رستوران افتر سون | After SeVen

بهترین رستوران‌های گوآ برای شکم گردی می‌توان به افترسون اشاره کرد. این رستوران کوچک اما دارای صمیمیت فوق‌العاده‌ای است. در این رستوران انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در یک باغ جذاب سرو می‌شود. غذاهای خوب در کنار گیاهان فوق‌العاده‌ای که در این باغ وجود دارد می‌تواند بهترین تجربه شکم گردی شما باشد.

بهترین رستوران های گوآ

آشنایی با بهترین رستوران های همدان

رستوران ویوا پانجیم  

این رستوران کوچک و دنج که داخل کوچه‌ای باریک قرار گرفته، در بین توریست‌ها و مردم محلی به یک اندازه شهرت پیداکرده و یکی از بهترین رستوران‌های ارزان گوا به‌حساب می‌آید. رستوران ویوا پانجیم داخل خانه‌ای تاریخی و ۱۵۰ ساله قرارگرفته که با سبک معماری پرتغالی فضایی جالب و دل‌نشین برای غذا خوردن به وجود آورده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی گوا مثل چیکن ویندالو، کاری میگوی گوا یا پای مرغ سوخاری را باقیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه سفارش بدهید. غذاهای دریایی این رستوران هم‌طیف متنوعی از غذاهای محلی و دریایی منطقه را به مشتریان ارائه می‌دهد. قیمت غذاها در این رستوران چندان بالا نیست و به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت غذاهای خوشمزه رستوران را سفارش بدهید و شکم گردی کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها