جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

پنانگ از گردشگر پذیرترین شهرهای مالزی است. سواحل زیبای این شهر با شن‎های طلایی و ساحل گرم و آفتابی آن فضای بسیار آرامش بخشی درست کرده است. پنانگ دارای معماری خاص و منحصر به فرد خود است. پنانگ مالزی دارای مکان‎های دیدنی جذاب زیاد و غذاهای لذیذ بومی زیادی است. سواحل و جنگل‏‎های پنانگ مالزی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. این شهر یکی از شهر‎های مدرن کشور مالزی است که در آن می‎توانید معماری سنتی و مدرن را کنار همدیگر مشاهده کنید. از جاذبه‎های گردشگری این شهر می‎توان به جرج تاون، معبد وات چایا مانگکالارام، ساحل باتو فرینگی، تپه پنانگ و … اشاره کرد.

جرج تاون

قلب شهر پنانگ جرج تاون است که زمانی مستعمره انگلستان بوده و امروزه غیر از مالزی‎ها، هندی‎ها و چینی‎ها نیز ساکن این منطقه هستند. جرج تاون شهری با ساختار سنتی است که می‎توانید بسیاری از میراثی که در یونسکو به ثبت رسیده در آن مشاهده کنید.

پنانگ مالزی

معبد وات چایا مانگکالارام

این معبد به سبک معماری تایلندی ساخته و پرداخته شده است و دارای مجسمه طلایی از بودا به طول ۳۳ متر است. این مجسمه سومین مجسمه بزرگ جهان است. برای وارد شدن به این معبد باید آیین خاصی را انجام دهید همچنین باید لباس مخصوص بپوشید و کفش خود را دربیاورید.

مسیرهای ماجراجویی در مالزی

ساحل باتو فرینگی

این ساحل مکان مناسبی برای تفریحات آبی مثل غواصی، اسکی روی آب، قایق سواری و حتی اسب سواری است. اسن ساحل معروف‎ترین ساحل پنانگ است که هتل‎های فراوانی در نزدیکی این ساحل وجود دارند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که آب میوه‌های استوایی خوشمزه و خوش رنگی که کافه‌های ساحلی این ناحیه می‌فروشند را نیز امتحان کنید.

تپه پنانگ

پنانگ مالزی

تپه پنانگ از توریستی‌ترین نقاط جزیره پنانگ است که به دلیل وجود قله‌های سرسبز بسیار مشهور شده است. در بالای این تپه دیدنی ۷۳۵ متری، می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از «جرج تاون» و «پل پنانگ» را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید سوار قطارهای برقی یا تله‌کابین شوید و با سرعت بیشتر به قله این تپه دیدنی بروید و از گرمای جزیره رهایی پیدا کرده و به ناحیه‌ای خوش آب و هوا با نسیمی خنک همراه با مناظر پانوراما خارق‌العاده از جزیره وارد شوید. نوشیدن چای یا میل کردن یک غذای گیاهی در یکی از کافه‌های بالای تپه، قدم زدن و گشت زدن در بازارچه‌های صنایع‌دستی و حصیر این منطقه نیز بسیار لذت‌بخش است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها