معرفی ۵ مورد از  رستوران های ترکیه ای تهران

ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و طبیعی است که برخی از فرهنگ‌ها و سلیقه‌ها بین این دو کشور به هم نزدیک و یا حتی مشترک باشند. یکی از این سلیقه‌های مشترک، سلایق غذایی بین افراد این دو کشور می‌باشد. به همین دلیل رستوران‌های ترکیه‌ای تهران به مرور رونق بیشتری یافته‌اند. در این مقاله به معرفی برخی از معروف ترین رستوران های ترکیه ای تهران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی ۵ مورد از  رستوران های ترکیه ای تهران

۱- لانیا

وجود داشتن شعبه‌های متعدد رستوران لانیا در نقاط مختلف تهران و همچنین سرو غذاهای با کیفیت و بی‌نظیر ترکیه‌ای در این رستوران، باعث شده‌است نام لانیا در شمار بهترین رستوران‌های ترکیه‌ای در تهران قرار بگیرد. قدیمی‌ترین شعبه‌ی این رستوران در خیابان بهشتی عباس‌آباد تهران واقه شده‌است. پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکبار غذاهای این رستوران را تست کنید.

رستوران های ترکیه ای تهران

۲- اووا

اووا نام یکی از رستوران‌های ترکی دیگر در تهران می‌باشد. این رستوران از بین رستوران‌های ترکیه‌ای تهران  لقب بهترین رستوران ترکیه‌ای را به خود اختصاص داده‌است. دو غذای بسیار معروف این رستوران “آدانا کباب” و “اسکندر کباب” می‌باشد. دوغ‌های معروف ترکیه‌ای که به آن “آیران ” می‌گویند به همراه این غذاهای خوشمزه قطعا دلیلی برای برگشت دوباره شما و دوستانتان به این رستوران می‌باشد. اووا در سعادت‌آباد تهران واقع است و یک تفریح خانوادگی عالی برای شما می‌باشد.

لذیذترین غذاهای محلی ترکیه

۳- آپستروف

اگر گذرتان به شهرک غرب بلوار فرحزاد افتاد، حتما سری به رستوران آپستروف بزنید. اسکندر کباب و دونر کباب این رستوران از غذاهای معروف آن است. داشتن سرآشپز ترکیه‌ای، ظروف، معماری و موسیقی‌های اصیل ترکیه‌ای در این رستوران حال‌وهوای ترکیه را برایتان تداعی می‌کند. آپستروف می‌تواند برای ساعاتی شما را به آن کشور و زیبایی‌هایش نزدیک کند و باعث لذت شما شود. اگر به کشور ترکیه و آداب و رسوم آن علاقه دارید سعی کنید گه‌گاه به رستوران‌‌های ترکیه‌ای تهران بروید و لذت ببرید.

رستوران های ترکیه ای تهران

۴- رستوران سارای

رستورانی تازه تاسیس در محله ضرابخانه که خیلی زود به محبوب ترین رستوران ترکیه ای خیابان پاسداران و محله های اطراف تبدیل شد. البته سارای (Saray) گاهاً نقض هایی در خدمات رسانی دارد و میتوان گفت که ثبات کیفیت ندارد، ولی اگر بتواند همیشه خود را در حالتِ خوب نگه دارد قطعاً جزو بهترین ها میشود.

۵- رستوران احمد بى

احمد بی (Ahmet Bay) یکی دیگر از نام های آشنا در بین رستوران های ترکیه ای در تهران است که با ۳ شعبه در ستارخان، مجیدیه و جردن در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. شعبه اصلی احمد بی در ستارخان که محبوب ترین شعبه آن هم به شمار می آید، همیشه پر از علاقه مندان به ذائقه ترکی است که این نشانگر کیفیت بالا و طعم خوب غذاهای این رستوران است.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

منبع فیدیلیو برترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها