آشنایی با برترین مراکز خرید موریس

مراکز خرید موریس

جزیره شگفت انگیز موریس در جنوب غربی کشور هند واقع شده است. این جزیره زیبا و اسرارآمیز با طبیعت بکر، سواحل و دریای زیبا و مواج و جنگل‌های سرسبز خود، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. در جزیره موریس امکانات رفاهی گوناگونی برای گردشگران ایجاد گشته است. از جمله این امکانات می‌توان به مراکز خرید موریس اشاره نمود.

در مراکز خرید موریس، اجناس متنوعی با کیفیت خوب و از برندهای گوناگون با قیمت‌های مناسب و مقطوع عرضه می‌گردد. در نتیجه شما در هنگام خرید، از فروشنده در نهایت ۱۰ الی ۲۰ درصد می‌توانید تخفیف بگیرید. در ادامه شما را با تعدادی از مراکز خرید موریس آشنا می‌کنیم.

مراکز خرید موریس

مرکز خرید فونیکس (Phoenix Mall)

مرکز خرید فونیکس با دارا بودن بیش از ۷۵ مغازه، از برترین برندهای جهانی پوشاک، کیف و کفش، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مونیس می‌باشد. در این مرکز خرید رستوران‌هایی با غذاهای لذیذ و خوشمزه و همچنین سالن‌های بازی با سرگرمی های بسیار مهیج ایجاد شده است.

مرکز خرید باگاتل (Bagatelle Mall)

مرکز خرید باگاتل که در شهر موکا واقع در جزیره موریس می‌باشد، جزو بهترین مراکز خرید موریس به حساب می‌آید. این پاساژ محلی برای خریدهای افراد بومی این شهر و نیز گردشگران می‌باشد تا در محیطی نسبتاً آرام و زیبا اجناس مورد نیاز خود را از برندهای محبوب جهانی با قیمتی مناسب تهیه کنند. در این مرکز خرید ۱۵۵ فروشگاه و نیز رستوران‌های گوناگونی وجود دارد که محل مناسبی برای گذراندن اوقات گردشگران می‌باشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید ریچ تِرره (Riche Terre Mall)

مرکز خرید ریچ تِرره که در قسمت شمالی جزیره موریس قرار گرفته است، از بزرگترین و برترین مراکز خرید مونیس می‌باشد. در این مرکز خرید انواع کیف و کفش، جواهرات زیبا، پوشاک، عینک، اکسسوری و… در بیش از ۵۰ مغازه با برندهای گوناگون عرضه می‌گردد. این پاساژ نیز از رستوران‌های شیک و سالن‌های بازی برای جوانان و نوجوانان برخوردار می‌باشد.

مراکز خرید موریس

مرکز خرید گرند بی لا کروست (Grand Baie La Croisette)

مرکز خریدی خیره‌کننده و بزرگ در قلب جزیره موریس با نام گرند بی لاکروست خودنمایی می‌کند. در این مرکز خرید مد و فشن، می‌توانید همه چیز را از بهترین برندهای دنیا خریداری کنید. در سالن‌های سینمای چندگانه این مرکز خرید بنشینید و از سپری شدن اوقات خود به همراه خانواده و دوستانتان لذت ببرید! یا که در رستوران‌های مرکز خرید گرند بی لا کروست که لذیذترین غذاهای هندی، بین‌المللی و دریایی را طبخ می‌کنند، غذایی بی نظیر را نوش جان کنید. گرند بی لا کروست از بهترین مراکز خرید موریس برای تجربه‌ای عالی از گشت‌زنی در میان فروشگاه‌های با طراحی زیبا می‌باشد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها