جاذبه های گردشگری سانتاکروز

جاذبه های گردشگری سانتاکروز

در کشور اسپانیا هفت جزیره­ ی بی­نظیر وجود دارد که شگفتی خلقت را به رخ جهان می­کشد. این جزایر­، به جزایر قناری معروف ­اند. شهر سانتاکروز به معنی صلیب مقدس پر بازدیدترین شهر در جزایر قناری بشمار می­ آید. اسکله و کرناوال سانتاکروز از مهم­ترین جذابی ت­های این شهر هستند که همیشه توریست­ های زیادی برای تماشای این جاذبه ­ها و طبیعت منحصربه­ فرد ساحل این منطقه عازم جزایر قناری می­شوند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری راجع به جاذبه های گردشگری سانتاکروز در اختیار شما قرار دهیم.

ساختمان اپرای سانتاکروز

ساختمانی بتنی سفید رنگ با طراحی زیبا و معماری مدرن که برای اهالی آنجا از محبوبیت خاصی برخوردار است چراکه کنسرت­های موسیقی اپرا در آنجا برگزار می­شوند. در سال۱۹۹۷ یک معمار مشهور و چیره­دست اسپانیایی شروع به ساخت این بنا کرد که از دو سالن بزرگ  تشکیل شده است.هم اکنون این ساختمان نماد شهر سانتاکروز محسوب می­شود. پس از گشت و گذار در این ساختمان می­توانید به کافه و رستوران­ های موجود در آنجا بروید و انواع نوشیدنی ­ها را سفارش دهید.

جاذبه های گردشگری سانتاکروز

راهنمای سفر به پاریس

کرناوال سانتاکروز

کرناوال سانتاکروز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری سانتاکروز شناخته شده است که پس از کرناوال ریو آمریکا به بزرگترین و مشهور ترین کرناوال دنیا شهرت یافته است. در این کرناوال افرادی با پوشش سنتی به رقص محلی و خوردن انواع نوشیدنی مشغول می­شوند.

اسکله سانتاکروز

از آنجایی که سانتاکروز یک شهر جزیره ای است، طبیعی است که باید با اسکله ای طرف باشیم که بخش وسیعی از جذابیت های این منطقه را بر دوش می کشد. اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا، علاوه براین که جنبه ی حمل و نقل و ماهیگیری دارد، به عنوان مکانی برای گشت و گذار و پیاده روی نیز شناخته می شود و دارای مکان های تفریحی متعددی است، از جمله ی این مکان ها می توان به انواع کافه ها و رستوران ها و شهربازی اشاره کرد. همچنین این اسکله یکی از ایده آل ترین مکان های شهر سانتاکروز آفتابی برای پیاده روی است.

بنابراین یکی از واجبات بازدید از شهر سانتاکروز، سر زدن به اسکله ی آن است. شما می توانید یک صبح رویایی را با قدم زدن در اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا و نفس کشیدن هوای مطبوع و دل انگیز آن بگذرانید و در یکی از رستوران های این اسکله، تازه ترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری سانتاکروز

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی اسکله و ساختمان اپرا که از مهم­ترین جاذبه های گردشگری سانتاکروز هستند سخن به میان آوردیم. حال اگر قصد مسافرت به اسپانیا را دارید شما را به بازدید از این منطقه شگفت­ آور دعوت می­نماییم. تا لحظات خاطره­ انگیزی را برای خود به ارمغان آورید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها