جاذبه های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی  و مخصوصا کوالالامپور انقدر زیاد است که شما نمی‎توانید در روز‎هایی که با تور به این کشور سفر کرده‎اید تمام این جاذبه‎های دیدنی را ببینید. اما کدام یک از این جاذبه‎های گردشگری برای گردشگران جذاب‎تر و دیدنی‎تر هستند؟ در این قسمت سعی داریم به بررسی جاذبه‎هایی بپردازیم که در سفر به مالزی هرگز نباید آنها را از دست بدهید.

برج‎های دوقلوی پتروناس

مردم، مالزی را به واسطه این دو برج زیبا می‎شناسند. بر روی اکثر کارت‎های پستال عکس این دو برج چاپ شده است. این برج‎ها از هم جدا هستند و توسط یک سازه شبیه پل به یکدیگر متصل می‎شوند. طول این پل که در طبقه ۴۱ و ۴۲ این سازه‎های بزرگ قرار دارد حدود ۵۸ متر بوده و دارای قسمتی برای تماشای گردشگران است. این دو برج زیبا ۸۸ طبقه دارند؛ طراحی این برج‎های زیبا بر عهده معماری به نام سزار بوده است. این برج‎های زیبا در مرکز شهر کوالالامپور قرار  دارند.

جاذبه های گردشگری مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور

این بازار زیبا در قسمت چاینا تاوان کوالالامپور قرار دارد و یکی از گردشگر پذیرترین جاذبه‎های گردشگری مالزی است. این بازار ابتدا در سال ۱۹۲۸ ساخته شد و در آن زمان به بازار فروش ماهی معروف بود تا در سال ۱۹۸۰ بازسازی شد و تغییر کاربری داد. شما در این بازار به راحتی می‎توانید اکثر صنایع دستی مالزی را مشاهده و خریداری کنید. همچنین این مرکز خرید محصولات خود را با قیمتی مناسب و ارازن به فروش می‎رساند.

جشن کریسمس در ترکیه

موزه ملی مالزی

یکی از موزه های دیدنی و تماشایی در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور موزه ملی مالزی است که در نزدیکی باغ های دریاچه پردانا واقع شده و نشانگر تاریخ این کشور است. همچنین منطقه جالان دامانسارا در کوالالامپور مالزی یکی از دیدنی ترین محله های مالزی است. ساختمان موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی آن است که در آن دستاوردهای افراد سیاسی مالزی به همراه گنج هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه می توانید ببینید.

برج کی ال

جاذبه های گردشگری مالزی

برجی است که در منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت ناناس قرار گرفته است و گردشگران می توانند برای تماشای شهر از نمای بالا به تراس دیده بانی آن بروند. ارتفاع برج کی ال در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور ۴۲۱ متر بوده  که در حال حاضر این بنا را تبدیل به پنجمین سازه بزرگ دنیا نموده است. نام دیگر آن مناره کی ال است و به راحتی از برج های دوقلوی پطورناس دیده می شود. تراس بازدید و تماشای این برج حداقل ۱۰۰ متر از تراس بازدید برج های دوقلو بالاتر قرار دارد. اگر می خواهید برای ورود به این برج، بلیط رایگان بگیرید، باید صبح خیلی زود خود را به اول صف بازدیدکنندگان برسانید. برج مخابراتی کی ال هر روز برای بازدید گردشگران از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب باز است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها