همه چیز در مورد شهر پالرمو ایتالیا

شهر پالرمو ایتالیا

پالرمو یکی از شهرهای تاریخی کشور ایتالیا است که می‎تواند تجربه‎ای بی‎نظیر از یک سفر عالی به ایتالیا باشد. قدمت این شهر تاریخی به بیش از دو هزار و پانصد سال می‎رسد. این شهر زیبا در ساحل شمالی جزیره‎ی سسیل واقع شده است.  شهر پالرمو ایتالیا یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگران است که دارای ساختاری تاریخی و باستانی است. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر راجب این شهر تاریخی برای شما توضیح دهیم تا اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با آشنایی بیشتری به سفر بروید.

تاریخ شهر پالرمو ایتالیا

پالرمو در زمان‏‎های گذشته نام پانورموس را داشته است. این شهر تاریخی به وسیله مستعمره‎های فنیقی بنیان‎گذاری شده است. این شهر زیبا دارای خاک حاصل‎خیزی است که مکان مکان مناسبی برای کشاورزی است.

شهر پالرمو ایتالیا

آب و هوای پالرمو

این شهر به خاطر موقیعت جغرافیایی که دارد دارای آب وهوای مدیترانه‎ای در تابستان و مرطوب در زمستان است. در این شهر تاریخی به ندرت شاهد برف خواهید بود.

خورد و خوراک پالرمو

رستوران‎های پالرمو مکانی مناسب برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای سنتی و بومی این شهر است. به دلیل موقعیت جغرایایی این شهر زیبا شاهد غذاهای بومی با مواد دریایی نظیر میگو و ماهی خواهید بود. هزینه خورد و خوراک در این شهر مناسب است . اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید حتما ساندویچ‎های سرخ شده و شیرینی‎های مخصوص بومی این شهر را امتحان کنید.

دیدنی های جنوا ایتالیا

حمل و نقل در شهر پالرمو

سیستم حمل و نقل گسترده ای در سرتاسر شهر پالرمو در جریان است تا مردم محلی و گردشگران خارجی به راحتی بتوانند جابجا شوند. هزینه ی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر پالرمو بسیار کم است و با استفاده از این وسایل می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در این شهر استفاده از مترو می باشد. شبکه مترو پالرمو دارای دو خط برای خدمت رسانی بیشتر به مردم محی و گردشگران است که یکی از این خطوط به ایستگاه مرکزی پالرمو و دیگری به فرودگاه می رسد.

جاذبه های گردشگری پالرمو

شهر پالرمو ایتالیا

پالرمو شهری باستانی مملوء از جاذبه های تاریخی متعدد است که قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد و آثار به جا مانده از آن متعلق به دوره ی حکومت نورمان ها در سده یازدهم و دوازدهم میلادی می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی که طرفداران بسیاری نیز دارد می توان به کلیسای جامع پالرمو، کاخ نورمن، کلیسای لامارتورانا، بازارچه های سرباز پالرمو، موزه باستان شناسی پالرمو، دخمه های کاپوچین با معماری بی نظیر و دره معابد و .. اشاره کرد که زیبایی های این شهر را دوچندان کرده اند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها