دلایل زندگی در هلند

دلایل زندگی در هلند

خیلی از مردم دنیا به فکر زندگی در شهر و کشور ایده‌ال خود هستند. اما معیار‌هایی برای پیداکردن این دلایل باید باشد. به عنوان مثال زندگی در هلند برای چه کسانی بیشتر مناسب است؟ برای فهمیدن جواب این سوال ابتدا باید ویژگی‌های مردم هلند را بررسی کنیم تا متوجه آن چیزهایی که باید بدانیم باشیم و در وهله‌های بعدی فرصت به شغل و اقتصاد کشور هلند می‌رسد که باید آن‌ها را مورد بررسی قراردهیم. برای آشنایی بیشتر با مردم، اقتصاد و شرایط اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی با ما همراه باشید.

اخلاق هلندی‌ها

مردم هر کشور یا هر شهر به اخلاق نیکو یا بعضا بدی مشهور هستند. خوشبختانه مردم هلند ویژگی‌های آنچنان غیرقابل قبولی ندارند، اما شما برای ایجاد رابطه در هلند باید به زبان هلندی تسلط داشته باشید تا بتوانید دوست پیدا کنید، درحالی که خیلی از آنها مسلط به زبان انگلیسی هستند. یکی از ویژگی‌های خوب دیگر مردم هلند، رک بودن آن‌ها می‌باشد. به طور مثال اگر حوصله آمدن به مهمانی را نداشته باشند با صراحت تمام نه می‌گویند. در حالی که ما ایرانیها بهانه‌هایی مثل مریضم، سرم شلوغه و … را استفاده می‌کنیم.

دلایل زندگی در هلند

حمل و نقل در هلند

هلندی‌ها خوشبختانه علاقه زیادی به دوچرخه دارند و در هر نقطه شهر شما می‌توانید شاهد دوچرخه‌هایی باشید که توسط مردم عادی و حتی مسئولان آن‌ها استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های حمل و نقلی در هلند، قایق‌ها می‌باشند. هلند یک کشور در همسایگی دریای شمال است و کانال‌های زیادی هم در داخل شهرهای ساحلی وجود دارد که امکان قایق‌سواری را فراهم آورده است. پایتخت هلند هم یکی از بنادر بزرگ اروپا به شمار می‌رود.

ونیز هلند ؛ مقصد محبوب گردشگران چینی+تصاویر فوق زیبا

تحصیل در هلند

تحصیل  یکی از بهترین دلایل برای زندگی در هلند می‌باشد. هلند جزو کشورهای پیشرفته دنیا به شمار می‌رود و همیشه راه‌های فوق‌العاده‌ای برای تحصیا هر چه بهتر دانش‌آموان و دانشجویان انجام می‌دهند.

هلند، سرزمین فرصت ها

کشور هلند کوچک است اما پر از فرصت های تازه است. مثلا زمانی که این کشور با کمبود نیروی کار مواجه می شود، مهاجران خارجی به راحتی می توانند تا توسط شرکت های بین المللی کار پیدا کنند. دولت هلند مداوم راه های جدیدی را برای جذب افراد متخصص و کارآفرین اجرا می کند. مانند گذاشتن ۳۰ درصد قانون مالیاتی یا مجوز اقامت در هلند توسط شغل هایی همچون استارتاپ ها. دولت هلند همچنین با ساده کردن روش های حکومتی، ارائه تخفیف های مالیاتی و در کل به روز کردن سیاست های دولت کمک می کند تا کسب و کارهای کوچک رشد کنند. به هرحال شرایط زندگی در هلند اینگونه است که طی قرن ها خود را از یک جزر و مد شدید و داشتن افرادی در زمینه کشاورزان، ملوانان و تجار به یک مرکز تجاری، نقطه ی طراحی و پایتخت استارتاپ ها تبدیل کرده است.

دلایل زندگی در هلند

نتیجه گیری

کشورهای اروپایی از لحاظ امکانات و تولید شغل برای شهروندان خود دغدغه‌های آن‌چنانی ندارند و کافیست تا مهارت‌هایی در رابطه با علاقه‌مندی‌های خود به دست آورید و در کشور‌های اروپایی صاحب شغل شوید. همچنین هلند هم که مجموعه‌ای از اروپا است، توانمندی‌های گفته شده را دارا است. پس زندگی در هلند می‌تواند آغازگر راه خوبی برای شما و خانواده‎‌تان باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها