۱۰ سافاری بی نظیر آفریقا

۱۰ سافاری بی نظیر آفریقا

سفر در دل آفریقا رویایی‎ترین سفر شما می‎تواند باشد. از تعقیب ماجراجویانه شیرهای وحشی گرفته تا نگاه‎کردن به زرافه‎های بلند همه و همه را می‎توانید در آفریقا تجربه کنید. تجربه قدم زدن در زیر آفتاب و وزش باد تجربه‎ای است که در این سفر می‎توانید آن را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ سافاری بی نظیر آفریقا را به شما معرفی کنیم.

سافاری بی نظیر آفریقا

منطقه سیگرا در کنیا

این منطقه خلوت و زیبا به تازگی به منطقه‎ای وحشی و سیاحتی تبدیل شده است. این منطقه زیبا در کنیا قرار دارد و مساحتی حدود ۶۰ هزار هکتار دارد. در این منطقه می‎توانید معنی سافاری بی‎نظیر آفریقا را لمس کنید. در این منطقه زیبا شش ویلای لوکس وجود دارد. در این منطقه یکی از لوکس‎ترین بخش‎های آفریقا را شاهد خواهید بود. در این منطقه زیبا می‎توانید به دیدن مجموعه هنرهای آفریقایی بروید و از غذاهای لذیذ لذت ببرید.

پارک ملی لانگو در زامبیا

این منطقه حفاظت شده و بکر به خاطر گونه‎های شیر، ببر و فیل‎هایش معروف است. برای اقامت می‎توانید به اقامتگاه‎های  منطقه چینزومبو که در سواحل لانگو است بروید. دریاچه مالاوی یکی از جذاب‎ترین نقاط این منطقه است که با آب‎های شفاف خود شما را افسون می‎کند.

آنتس نتس در آفریقای جنوبی

خانه‎ای قدیمی که در منطقه‎ای حفاظت شده واقع شده است. این منطقه زیبا یکی از بهترین گزینه‎ها برای سفر خانوادگی شما می‎باشد. این خانه در کنار داشتن فضایی آرام دارای امکانات تفریحی نظیر استخر آب گرم است. این خانه زیبا ۶ اتاق دارد.

معرفی جاذبه­ های گردش­گری آفریقا

تجربه ملاقات با گربه‎سانان در ماسایی مارا کنیا

علاقه مندان به گربه سانان بزرگ، در حمایت از منطقه حفاظت شده ملی ماسای مارا و مناطق مجاور آن جنجال های بسیاری به پا کردند. در این منطقه یوز پلنگان و شیرها در دشت پرسه می زنند و به انتظار مهاجرت کل های یلدار می مانند، پلنگ ها هم در حاشیه رودخانه و در میان درخت های انجیر خودنمایی می کنند.

مناظر دست نخورد سینگیتا گرامتی

این ناحیه بدون اغراق درجه یک ترین منطقه حیات وحش بر روی زمین است: منطقه حفاظت شده خصوصی با وسعت ۳۵۰ هزار هکتار در مجاورت سرنگتی. این منطقه به هنگام عبور گروه های مهاجر کل یالدار در ماه ژوئن به اوج زیبایی خود میرسد، اما در دیگر فصول سال نیز سرنگتی، پوشیده از درختان خاردار و چمنزاری وسیع مناظر شگفت انگیزی را پدید می آورد.

سافاری سیار در سرنگتی تانزانیا

استراحت درون چادر کمپ های سیار، منحصر بفرد ترین شیوه لذت بردن از زندگی در دشت های بیکران آفریقاست. در این منطقه آزادید تا روزتان را هرطور که می خواهید سپری کنید. کمپ ای. اند کی. بخاطر زیبایی و راحتی اش زبانزد است.این تفرجگاه رویایی دارای حمام های آب گرم و غذاها و نوشیدنی های فوق العاده است که توسط خدمتکاران شخصی شما سرو می شوند.

سفر اکتشافی با هلیکوپتر نامیبیا

چه چیزی می تواند نشاط انگیزتر از سپری کردن سه هفته در آفریقا با سفری اکتشافی با هلیکوپتر باشد؟ این سفر از شرق آفریقا آغاز و در شب آخر با اکتشافی در سواحل اسکلتی حیرت انگیز نامبیا پایان می پذیرد.

کمپ جک و مامبو

کمپ جک در بوتسوانا در ایده آل ترین شکل ممکن: واقع شده در میان نخلستانی زیبا در حاشیه درخشان ماک گادیک گادی. رالف باسفیلد مالک این مکان می گوید: باید از خانه بیرون بزنید، اینجا می توانید نفس عمیق بکشید و ستاره ها را بشمارید.

رویال ملوان، آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به اقامتگاه های سافاری گران قیمت اش مشهور است، اما رویال ملوین تجربه ای به راستی متفاوت است. این اقامتگاه در منطقه حفاظت شده خصوصی تورنی بوش و در میان پارک ملی کروگر واقع شده است. فیل، کرگدن، بوفالوی افریقای جنوبی، شیر و پلنگ ساکنان همیشگی این منطقه هستند.

سافاری بی نظیر آفریقا

سواری بر فیل‎ها در بوتسوانا

در قلب آب های اکاوانگو دلتا در بوتسوانا، کمپ ابو تنها با شش چادر مبله به سبک بادیه نشینان آفریقا و سرو غذاهای عالی، فضایی دل انگیز را پدید آورده است. اما بدون شک امتیاز اصلی این اقامتگاه، تجربه منحصر بفرد آن است: مهمانان در اینجا می توانند گستره پهناوری از مناظر شکاری حیرت آور را سوار بر فیل های عظیم الجثه تماشا کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها