فستیوال روشنایی ژاپن

فستیوال روشنایی ژاپن

فستیوال روشنایی ژاپن یکی از پرطرفدارترین فستیوال‎های زمستانی این کشور است که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا در زمستان به خود جذب می‎کند. در این فستیوال جذاب و زیبا همانطور که از نام ان هم مشخص است شما شاهد ژاپن غرق در نور و زیبایی خواهید بود. زمان برگزاری این فستیوال در نقاط مختلف ژاپن متفاوت است. از مکان‎های دیدنی در این فستیوال زیبا می‎توان به باغ گیاه شناسی یبیشو، روپونگی هیلز، مارونوچی، مرکز شهر توکیو، کارِتا شیدوم و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا با این فستیوال زمستانی بیشتر آشنا شویم.

فستیوال روشنایی ژاپن

باغ ستارگان مرکز شهر توکیو

اگر به مرکز شهر توکیو بروید شاهد چراغ‎های آبی زیبایی می‎باشید که برا فراز بلندی می‎درخشند و منظره‎ای زیبا همچون ستارگان را به نمایش می‎گذارند. در مرکز توکیو به جشنواره روشنایی باغ ستارگان نیز گفته می‎شود. از ۱۳ نوامبر تا ۲۵ دسامبر می‎توانید شاهد این زیبایی‎ها باشید. در برج بلند توکیو در زمان فستیوال توسط رصدخانه این برج نور سفید به آسمان تابیده می‎شود که باعث سفید دیده شدن آسمان می‎شود.

باغ گیاه شناسی یبیشو

اگر به دنبال یکی از زیباترین مناطق در فستیوال روشنایی ژاپن می‎گردید بی‎شک این باغ گیاه‎شناسی همان منطقه‎ای است که شما به دنبال آن می‎گردید. در این جشنواره سالانه بیش از ۱۰۰ هزار چراغ بر روی درخت‎های این باغ آویزان می‎شود که نمایی زیبا و رمانتیک را برای شما به ارمغان می‎آورد. این باغ گیاه‎شناسی در زمان فستیوال بسیار رمانتیک و عاشقانه است و عاشقان زیادی را به سمت خود می‎کشاند.

ماجراجویی در ژاپن

فستیوال روشنایی در روپونگی هیلز

از همان ابتدای خیابان کیاکیزاکا، درختانی را می بینید که نور خیره کننده ای دارند و صحنه ای هیجان انگیز ایجاد کرده اند. در این خیابان بیش از ۴۰۰ متر را، با ۷۰۰.۰۰۰ چراغ، روشن کرده اند. فستیوال روشنایی روپونگی هیلز معمولا از ۷ نوامبر تا ۲۵ دسامبر برگزار می شود.

فستیوال روشنایی ژاپن

فستیوال روشنایی مارونوچی

در این مکان قطعا شگفت زده خواهید شد چراکه طولانی ترین فستیوال روشنایی ژاپن در این جا برگزار می شود. مارونوچی هفدهمین سالی است که برگزار کننده فستیوال روشنایی است و هر سال، کیفیت برگزاری جشنواره را بالاتر می برد. بیش از یک میلیون چراغ، ۲۰۰ درخت را مزین کرده اند و خیابان را تا طول یک کیلومتر، چراغانی کرده اند. می توانید با مترو به ایستگاه مارونوچی بروید و بعد از یک پیاده روی کوتاه، به محل برگزاری فستیوال برسید. این فستیوال معمولا هر سال از ۸ نوامبر تا ۱۷ فوریه برگزار است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها