همه چیز در مورد شهر پرت استرالیا

استرالیا کشور حیوانات و طبیعت زیبا و مردم خونگرم آن کشور است. شهر پرت استرالیا مرکز یکی از ایالت‌های غربی این کشور است. این شهر دارای تاریخ و مناطق دیدنی فوق‌العاده‌ای است که در ادامه بیشتر درباره آن خواهیم دانست.

زندگی در شهر پرت استرالیا

زندگی در خارج از کشور و شهری که در آن چشم به جهان گشوده‌اید همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد. در ادامه به مهم‌ترین ادوات لازم برای زندگی در این شهر زیبا خواهیم پرداخت.

همه چیز در مورد شهر پرت استرالیا

آب‌وهوا

معتدل‌ترین فصل برای شهر پرت بهار و پاییز است. البته در مارس و آوریل ممکن است هوا کمی گرم شود اما این گرما چندان زیاد نیست. در تابستان هوای این شهر گرم و خشک است. به دلیل نزدیکی به اقیانوس هند در تابستان نسیم خنک دریایی در این شهر وزیده می‌شود. در این شهر هشت ساعت در روز هوا آفتابی است. بنابراین پرت آفتابی‌ترین شهر استرالیا است.

نکات سفر به پاتایا

هزینه‌های زندگی

پرت شهری است که کمی دورتر از شهرهای دیگر استرالیا قرار گرفته است. بنابراین قیمت بسیاری از کالاها در آن از دیگر شهرها بیشتر است. در سال ۲۰۱۷ بهای یک خانه در این شهر  ۴۳۵٫ ۵۰ دلار برای یک هفته است.

دانشگاه‌های شهر پرت

دانشگاه وسترن استرالیا (University of Western Australia) یک دانشگاه تحقیقاتی و دولتی در استرالیا است که در شهر پرت، در ایالت استرالیای غربی قرار دارد. دانشگاه وسترن استرالیا در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد و عضو گروه هشت (دانشگاه‌های رده عالی استرالیا) نیز می‌باشد و دارای فعالیت‌های تحقیقاتی و امکاناتی بالاتر از حد استاندارد جهانی است. هدف دانشگاه UWA  قرار گرفتن در بین ۵۰ دانشگاه برتر دنیا تا سال ۲۰۵۰ می‌باشد.

دانشگاه کرتین استرالیا (Curtin University) بزرگ‌ترین و به لحاظ فرهنگی متنوع‌ترین دانشگاه در استرالیای غربی بوده و دارای سومین جمعیت بزرگ دانشجویان بین‌المللی در استرالیا می‌باشد. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی عمومی شهر پرت معرفی شده که علاوه بر برخورداری از ۵ دانشکده اصلی بیش از ۹۵ مرکز تخصصی در زمینه‌های مختلف را نیز دارا می‌باشد.

همه چیز در مورد شهر پرت استرالیا

در حال حاضر شهر  پرت یکی از برترین شهرهای جهان از لحاظ کیفیت اجتماعی است که تمامی نیازهای یک زندگی ایده آل را برای شهروندان خود فراهم می‌نماید. به همین دلیل دانشگاه‌های شهر پرت استرالیا یکی از مقاصد تحصیلی مهم برای دانشجویان بین‌المللی است.

شهر پرت استرالیا از بهترین شهرها برای مهاجرت است. در این شهر آب‌وهوا و دانشگاه‌ها بسیار عالی و دیدنی هستند. شما می‌توانید نه تنها به این شهر مهاجرت کنید بلکه سفر به این شهر نیز یکی از گزینه‌های خوب است.

منبع سفیر ساعی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها