کاخ های شگفت انگیز جهان

کاخ ها نمادی از  یک تاریخ کهن، امپراطوری های بزرگ و… هستند اما در این میان کاخ‌هایی وجود دارند که برتری‌هایی نسبت به هم دارند. از معماری گرفته تا داستان‌های آن‌ها. در این مقاله به معرفی برخی از کاخ های شگفت انگیز جهان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کاخ های شگفت انگیز جهان

کاخ های شگفت انگیز جهان

شهر ممنوعه در چین

قطعاً یک مجموعه کاخ زیباتر از یک کاخ است. در پکن پایتخت چین کاخ‌ها و قصرهای زیبایی وجود دارد. شهر ممنوعه یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار گرفتن در لیست بهترین کاخ‌های دنیا است. این کاخ به مساحت ۷۲ هکتار ساخته شده است. این بنا دیدنی است چرا که شامل شامل ۹۸۰ ساختمان و ۸۷۰۷ اتاق با کاربری‌های متفاوت است.

این کاخ در سال ۱۴۰۶ تا ۱۴۲۰ بنا شد تا مکانی برای سلطنت شاه باشد. پادشاه جو دی این بنا را ساخت. همچنین او این بنا را برای ۲۴ امپراتور بعد از خود به ارث گذاشت. تا سال ۱۹۱۲ هیچ کس بدون اجازه رسمی امپراتور نمی‌توانست در این مکان قدم بگذارد. به همین علت مردم به این بنا شهر ممنوعه می‌گفتند. امروز اما این بنا که حامل لوازم و معماری ارزشمندی است درب‌های خود را به روی مردم باز کرده است.

راهنمای بازدید از کاخ باکینگهام

کاخ سلطنتی، پنوم پن، کامبوج (Royal Palace, Phnom Penh, Cambodia)

خانه‌ی پادشاه و ملکه در در قرن نوزدهم (۱۹۱۰) به‌طور کامل بازسازی شده است. کاخی پر از زرق‌وبرق با نمادهایی از گذشته. اطراف این کاخ فضایی بسیار سرسبز می‌باشد که مناسب برای یک پیاده‌روی است. این کاخ تمامی امکانات یک زندگی سلطنتی را دارا می‌باشد. کاخ سلطنتی مکانی برای جشن‌های ملی در پیوم پن می‌باشد. عبادتگاهی از نقره در داخل کاخ وجود دارد که مکانی بسیار رؤیایی است.

کاخ لیندرهوف، آلمان (Linderhof Palace, Germany)

این کاخ که به دستور لودویگ دوم پادشاه بایرن ساخته شده در سال ۱۸۸۶ میلادی تأسیس شده است. کاخ لیندرهوف شامل تالار آینه، اتاق ملاقات، اتاق‌خواب، اتاق غذاخوری و تالارهای شرقی و غربی می‌شود. کاخ لیندرهوف دارای باغی زیبا می‌باشد که توسط کارل فن افنر به‌صورت باغ انگلیسی با عناصر معماری باروک و رنسانس ایتالیایی ساخته شده است. در تراس مشرف به آبشار شما می‌توانید از صحنه‌ای که روبه رو شما می‌باشد بسیار لذت ببرید.

کاخ های شگفت انگیز جهان

هر کاخی زیبایی خود را دارد. در این میان اما کاخ ‌های شگفت انگیز جهان زیباتر از دیگران به شمار می‌روند. در این مقاله تعدادی را معرفی کردیم که امیدواریم برایتان جالب باشد!

منبع دریا تور
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها