افسونی طلایی به نام برمه

افسونی طلایی به نام برمه

برمه که تا امروز مقصد بسیاری از گردشگران نبوده است امروز با القای القابی نظیر سرزمین طلایی و سرزمین لبخندها توانسه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب بکند. اقامتگاه‎های برمه تا سال ۲۰۰۹ جوابگوی گردشگران بوده است اما امروزه به خاطر حجم بالای گردشگر که این کشور را مقصد خود قرار می‎دهد این اقامتگاه‎ها معمولا پر از گردشگرانی از سراسر جهان هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با افسونی طلایی به نام برمه آشنا کنیم.

برمه

حفظ تعادل با رعایت اصول زیبایی

ستارگان راک گروه جترو تول از منطقه پاروزنان که جزیره‎ای در اینله دومین جزیره بزرگ برمه است الهام گرفته‎اند. پاروزنان ماهی گیرانی هستند که با تورهای سه گوش عجیب و شلوارهای منحصر به فرد بر روی لبه‎ی یک قایق چوبی ساده تعادل خود را حفظ می‎کنند. بومیان یا همان پاروزنان در واقع از موتور برای جابه‎جایی قایق استفاده نمی‎کنند بلکه از نوعی پدال استفاده می‎کنند که با یک پا کار خود را انجام می‎دهد. دلیل این کار برای این است که ماهی گیران بتوانند هر گاه که خواستند تورهای ماهی گیری را جمع کنند. بر روی سطح این جزیره زیبا گل‎های نیلوفر آبی و زمین‎های برنج و سبزی چنان زیبایی به این محیط اضافه کرده است که هر ناظری را به تماشای خود وا می‎دارد.

همه چیز در مورد قاب عکس دبی

باگان

باگان دریایی با نقاط سبز رنگ است که می‎توانید در آن به نظاره معابد و گنبدهای طلایی با خاک سرخ بپردازید. این منطقه از محبوبیت خاصی برخودار است و باید در تمامی برنامه های سفر گنجانده شود.  در قرن ۱۱ تا ۱۳ بیش از ۴۰۰۰ یادبود تاریخی و باستان شناسی در این شهر که پایتخت پیشین آن محسوب می شود، بنا شده است. اینجا همان مکانی است که مذهب بودا برای نخستین بار (از برمه و هند) به جهانیان معرفی شد.

برمه

در سال ۱۹۸۸ به منظور جذب گردشگران بیشتر، بیش از ۵۰۰۰ نفر از ساکنین بالاجبار از منطقه باستان شناسی باگان بیرون رانده شدند. امروزه، هر گردشگر به منظور ورود به این منطقه متمایز باید مبلغی را به دولت پرداخت نمایند. در این شهر تنها با معابد، اصطبل ها و هتل‎های  گذری برخورد می کنید. سعی کنید با دوچرخه، گاری های اسبی، و با استفاده از بالن های هوایی و یا حتی پیاده از شهر دیدن کنید؛ البته بالن سواری بر فراز باگان تجربه ای بسیار لذت بخش و چشمگیر است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها