هیجان‌انگیزترین قلعه های تاریخی ایتالیا

هیجان‌انگیزترین قلعه های تاریخی ایتالیا

مناره‌های سربه فلک کشیده، خرابه‌های رمانتیک و مکان‌های غیرقابل باور در میان صخره‌های ساحلی و دره‌های  سرسبز و خرم از جمله ویژگی‌های قلعه های تاریخی ایتالیا به شمار می‌رود.  این کشور چکمه‌ای شکل  استحکامات و قلعه‌های باورنکردنی را در بالا و پایین سواحل خود جای داده است تا از مردم سرزمینش در برابر بیگانگان محافظت کند. ولی باید خاطر نشان ساخت که  برخی قلعه‌های ایتالیایی نسبت به سایرین حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند. در سفر بعدی خود به ایتالیا  توقفی کوتاه در یکی از این چند قلعه‌ی بسیار زیبا و خوش منظره داشته باشید.

قلعه لاروکو آلبورنوزیانا

در بالای تپه‌ای در بالای شهر اسپولتو در منطقه یومبریا قلعه‌ی لاروکو آلبورنوزیانا واقع است. زمان ساخت این قلعه در قرن چهاردهم میلادی بر اساس آکروپولیس روم ساخته شد و الان جزء قدیمی‎ترین قله‌های تاریخی ایتالیا محسوب می‎شود. از در قلعه می‎توان پل‌های را تماشا کرد که تصویری فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‎آورد. این قلعه دارای شش برج بلند و دو حیاط بزرگ و نقاشی‌های فروان و خارق‌العاده است. تنها راه بازدید از این قلعه از طریق تور است که هنگام ورود به قلعه می‎توانید بلیط خود را از ورودی تهیه کنید.

قلعه های تاریخی ایتالیا

 

قلعه آندریا دوریا

این قلعه واقع در روستای ریویرا است؛ در حال حاضر یک موزه‌ی هنری کوچک درون آن درست شده که قدمت آن به قرن ۱۲ تا ۱۷ میلادی باز می‎گردد. در این شهر خیابان‌های قرون وسطایی زیادی به قلعه راه پیدا می‎کنند و از روی این قلعه می‎توانید تصاویری رویایی از دریا و کلیسای سنپیرو را تماشا کنید. این قلعه جزء مهم‌ترین قلعه‌های تاریخی ایتالیا محسوب میشود.

دیدنی های جنوا ایتالیا

قلعه لا روکو ویسکونتا

Castell’Arquato یک شهر تپه‌ای زیبا در منطقه Emilia Romagna در شمال ایتالیا بوده که قلعه لاروکو ویسکونتا را احاطه کرده است. در داخل این قلعه شگفت انگیز از قلعه‌های ایتالیا یک موزه به همراه ویدئویی در مورد تاریخ این مکان و همچنین چهار اتاق که در آن‌ها می توانید در مورد زندگی‌های قرون وسطایی بیشتر بدانید مواردی وجود دارد. شما می توانید از پله‌های برج‌های این قلعه بالا رفته و از آن نقطه به مشاهده مناظر فوق‌العاده این تپه‌ها و همچنین مناظر اطراف بپردازید. اگرچه این یک قلعه کوچک به شمار می‌آید و گردشگران زیادی برای بازدید از آن حضور ندارند اما این شهر برای چندین فیلم مورد استفاده قرار گرفته است.

قلعه های تاریخی ایتالیا

قلعه استنسه فرارا

این قلعه شگفت انگیز که یکی از جالبترین قلعه‌های ایتالیا می باشد قلعه فرارا در منطقه Po Delta در امیلیا رومانا قرار گرفته است که این شهری است با فضایی رنسانسی که نمونه های شاخصی از معماری رمانتیک و گوتیک را به همراه خود دارد. این قلعه قرون وسطایی در تمام مدت آن دوره مورد استفاده قرار گرفته است. از اتاق‌های جلویی در هتل Annunziata می توانید منظره‌ای فوق‌العاده را مشاهده نمایید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها