راهنمای سفر به کشور تونس

راهنمای سفر به کشور تونس

سفر به تونس، یکی از پرطرفدارترین سفرهای گردشگری در سراسر جهان است. تونس از جمله کشورهای خوش اقلیم و منحصر به فرد در قاره آفریقا است که از جاذبه‎های توریستی فراوانی برخوردار بوده و سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود فرا می‎خواند. مکان‎های دیدنی این کشور، دارای طراحی شگفت انگیز و الگو گرفته از معماری فرانسه بوده و پیشنهادی ویژه برای گردشگران ایرانی به شمار می‎آید. در این مقاله قصد داریم تا با راهنمای سفر به کشور تونس در خدمت شما عزیزان باشیم.

سفر به کشور تونس

تونس، کشوری عربی زبان، واقع در شمال آفریقا و جنوب غربی دریای مدیترانه است. این کشور وسعت زیادی داشته و از جزایر شگفت انگیز بسیار زیادی برخوردار است. کشور تونس به دلیل موقعیت جغرافیایی، از آب وهوایی چندگانه برخوردار بوده و در قسمت شمالی خود پوشیده از جنگل‌ها و مراتع سرسبز می‌باشد. دریاچه‌های فصلی و کوه‌های قد برافراشته در مجاورت دریای مدیترانه، از جاذبه‌های پرطرفدار گردشگری در این کشور آفریقایی به شمار می‌آیند.

آب و هوای تونس در ایام نوروز از لطافت بسیار زیادی برخوردار و بهترین زمان جهت سفر به کشور تونس محسوب می‌گردد. کشور تونس به دلیل موقعیت گردشگری خود، مجهز به اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیار لوکسی بوده و تمامی خدمات یک هتل پنج ستاره را در هتل‌‍های سه ستاره و چهار ستاره، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. یکی دیگر از پیشنهادهای گردشگری در شهرهای مختلف کشور تونس، امتحان کردن و لذت بردن از غذاهای محلی و بین المللی قابل سرو در رستوران‌های منحصر به فرد این کشور مانند EL ALI است که خاطره ای ماندگار در سفر به کشور تونس بوده و یک نیروی محرکه دو صد چندان به منظور بازدید از مکان‌های تاریخی، هنری و طبیعی این کشور به شمار می آید.

سفر به کشور تونس

تاریخ شهر تونس

مشخصات کشور تونس

سفر به تونس، سفر به کشوری باستانی با ساحل طلایی است.  سالانه بیش از شش میلیون نفر بازدید کننده سفر به تونس را انتخاب میکنند. شهر تونس Tunis، پایتخت کشور تونس، که غالباً به عنوان یک مقصد ساحلی در نظر گرفته میشود، دارای تعداد زیادی جاذبه های شگفت آور گردشگری و فعالیتهایی است که ساکنان سواحل ماسه ای میتوانند انجام دهند. برخی از مشهورترین نقاط توریستی که در سفر به شهر تونس خواهید دید، در کارتاژ وجود دارد که در تاریخ جهان به عنوان کلان‌شهری که توسط رومیان از بین رفته است، معروف میباشد. اگر در سفر به تونس، به دنبال فرار از سواحل شلوغ برای دیدن مناظر شگفت انگیز هستید، جزیره Djerba تمام خواسته های شما را تامین میکند. قلعه قدیمی Monastir Ribat، قلعه ای با دیوارهای طولانی و بلند، یکی از بناهای تونس بوده که برای عکاسی و فیلمبرداری فوق‌العاده خوب است.

منبع go2tr
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها