راهنمای سفر به شهر  چیانگ مای

راهنمای سفر به شهر چیانگ مای

چیانگ مای یکی از شهرهای زیبا با جاذبه های تاریخی ،کشور تایلند است. در تور تایلند از بازدید این منطقه بکر غافل نمانید. پیش از هر چیزی راهنمای سفر به شهر چیانگ مای را تهیه کنید. شما نیازمند یک سری اطلاعات از مقصدتان هستید که بدون داشتین این اطلاعات ممکن است از تعدادی از چشم اندازهای این شهر بی بهره بمانید. باید لیستی از تمامی امکانات آن جا نظیر: رستوران ها، هتل ها، جاذبه های گردشگری، در اختیار داشته باشید. فقط کافیست در این باره کمی مطالعه داشته باشید با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی چیانگ مای

شهر چیانگ مای یک منطقه مسکونی در نزدیکی شهر بانکوک در تایلند است و حدود ۶۰۰ کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. پروازهای بانکوک به چیانگ مای تنها یک ساعت طول می‌کشد. البته برای رسیدن به این شهر از بانکوک با اتوبوس هم می توانید بروید اما خوب بجای این که یک ساعت در راه باشید باید ۱۲ ساعت منتظر باشید تا به چیانگ مای برسید. مساحت این شهر حدود ۴۰ هزار کیلومتر بوده و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۷ انجام شده حدود ۱۳۱ هزار نفر می باشد.

سفر به شهر چیانگ مای

آب و هوای شهر چیانگ مای

آسمان این شهر همیشه بارانی است. هیچ پیش بینی از این نظر نمی توانید بکنید، از این رو راهنمای سفر به شهر چیانگ مای و لباس های مناسب در این سفر بسیار ضروری است. از ماه اکتبر تا آوریل هوا ملایم و خوب است شما می توانید در این ماه ها برنامه سفر خود را بچینید.

هزینه اقامت در شهر چیانگ مای

اگر به دنبال جایی غیر از هتل برای اقامت هستید، خانه های مختلفی برای اجاره موجود است که با هتل  ها هم قیمت هستند. هزینه هتل ها و هاستل ها در شهر چیانگ مای، به شرح زیراست:

  • هتل ها به طور میانگین از شبی ۴۰۰ بات شروع می شود
  • هاستل ها ۱۲۵ بات
  • میهمانخانه ها از شبی ۲۰۰ بات آغاز می شود.
  • که هزینه هرکدام از این مکان های اقامتی هرچقدر که مجهزتر و بهتر باشند بالاتر است.

سفر به شهر چیانگ مای

نکاتی برای صرفه جویی از هزینه ها در  چیانگ مای

بسیاری از گردشگران از شهر چیانگ مای خرید میکنند. به این دلیل قیمت ها مقداری بالا رفته ولی جای نگرانی نیست، شما با رعایت یک سری نکات سفر خوبی با نازل ترین قیمت ها را برای خود رغم بزنید. خرید از بازارهای محلی و دوری از رستوران های گران به شما در کاهش هزینه ها کمک چشم گیری می کند.

بهترین جزایر تایلند

سخن پایانی

کتاب ها و منابع اطلاعاتی گوناگونی برای کمک به مسافران و گردشگران گردآوری شده که هر مکانی را از نظر جغرافیایی، گردشگری، اقامتی و مانند آن را به شما معرفی می کنند. و اطلاعت مفیدی درباره مقصدتان در اختیارتان قرار می دهند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها