هتل های استانبول

استانبول ترکیه  شهری تاریخی و بزرگ و دارای مناطق گردشگری فراوان در ترکیه است. هتل ‌های استانبول نیز به دلیل اینکه توریست‌های بسیاری از این شهر دیدن می‌کنند دارای تنوع فراوانی هستند. اگر برای شما نیز قیمت تور استانبول مهم است و به دنبال تور ارزان استانبول هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با این شهر و هتل‌هایش بیشتر آشنا شوید.

بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های استانبول

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر استانبول، داشتن انواع هتل‌های سه تا پنج ستاره در تمام مناطق شهری است. از هتل‌هایی که در مرکز شهر پراکنده هستند تا هتل‌های نزدیک به فرودگاه همه نوع هتلی وجود دارند. بسته به دلیل سفر به استانبول و اینکه قیمت تور استانبول برایتان مهم نیست یا به دنبال تور ارزان استانبول باشید قیمت‌ها نیز متغیر هستند؛ اما به‌طورکلی می‌توان مناطقی که تجمع هتل‌ها بیشتر در آن‌ها قرار دارند را این‌گونه تقسیم‌بندی کرد.

هتل‌های مناطق مختلف استانبول

·   هتل‌های منطقه تکسیم که در اطراف میدان تکسیم واقع‌شده‌اند و بیشتر مسافران ایرانی ترکیه ترجیح می‌دهند هتل‌های این منطقه را برای اقامت انتخاب کنند تا علاوه بر اینکه می‌توانند از تور ارزان استانبول استفاده کنند به مراکز خرید استانبول، اماکن توریستی و رستوران‌های متنوع نیز دسترسی آسان داشته باشند.

·   هتل‌های منطقه آکسارای که دارای بافتی قدیمی هستند و جزو قدیمی‌ترین مناطق استانبول قدیم می‌باشند. این منطقه، پر از مغازه‌های رنگارنگ و کوچه‌پس‌کوچه‌های دیدنی است.

·   هتل‌های منطقه فیندیک زاده که بیشتر مناسب کسانی است که به بناهای تاریخی علاقه دارند، زیرا این منطقه نزدیک مهم‌ترین مناطق توریستی تاریخی شهر استانبول است.

·   هتل‌های منطقه لاله لی که بیشتر فروشگاه‌های عمده‌فروشی در آن مشغول بکار هستند، مناسب کسانی است که برای کار و خریدهای عمده به استانبول سفرکرده‌اند.

·   هتل‌های منطقه شیشلی استانبول که بسیاری از هتل‌های معروف و پنج ستاره استانبول همچون جواهیر در آن قرار دارند و فاصله کمی نیز تا میدان تکسیم دارند.

·   هتل‌های منطقه بشیکتاش که گل سرسبد آن‌ها هتل پنج ستاره چیراهان است که در کنار تنگه بسفر واقع‌شده است. این هتل که درگذشته کاخ بوده است امروزه جزو لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است.

قیمت تور استانبول چقدر است؟

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که قیمت تور استانبول برایتان مهم است و به دنبال تور ارزان استانبول هستید، باید به این نکته مهم توجه کنید که هزینه تاکسی در ترکیه استانبول زیاد است و بهتر است بسته به علت سفر خود، نسبت به انتخاب منطقه‌ای که در آن قصد اقامت دارید اقدام کنید. مثلاً اگر قصد شما از سفر، خرید کردن است بهتر است از هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استفاده کنید و یا اگر به دنبال بازدید از مناطق تاریخی هستید از هتل‌های منطقه سلطان احمد و فندیک زاده استفاده کنید تا نیاز به پرداخت هزینه‌های بالای کرایه تاکسی نداشته باشید. توجه داشته باشید که همواره می توانید با مراجعه به وب سایت فاینداتور از قیمت دقیق تورهای استانبول باخبر شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها