پرطرفدارترین تور اروپا برای تجربه یک تعطیلات رویایی

از قدیم سفر دور اروپا سفری رویایی برای بسیاری از ما ایرانی ها به شمار می آمد و امروزه هم به خاطر کاهش ارزش ریال تور اروپا از گران ترین تورهای مسافرتی محسوب می شود. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چطور افرادی وجود دارند که با قدت مالی متوسط سالی یک بار یا دو سالی یکبار به اروپا می روند و خیلی راحت تورهایی مانند تور فرانسه را خریداری می کنند. باید گفت که سفر برای برخی انسان ها مانند غذا امروی ضروری است و برای کسب انرژی نیاز دارند که مسافرت رفتن را در زندگی خود داشته باشند. اگر شما هم وسع مالی زیادی ندارید اما همیشه خرید تور اروپا بخشی از رویای شما بوده بهتر است که به سفر به عنوان یک امر حیاتی بنگرید. حتما می دانید که تورهای اروپا به صورت تور ترکیبی اروپا و تور یک کشوری ارائه می شوند بنابراین این انتخاب را دارید که به چند کشور با خرید یک تور سفر کنید؛ به همین خاطر در ادامه به معرفی تورهای پرطرفدار اروپا می پردازیم.

تور سوئد

تور سوئد می تواند سفری به یادماندنی را برای شما رقم بزند. شاید تا صحبت از سفر به اروپا به میان می آید یاد خرید تور ایتالیا یا تور اسپانیا یا تورهایی از این قبیل در ذهن شما زنده شود، اما حقیقت این است که سوئد یکی از مقاصد بسیار جذاب برای سفر به اروپاست. سوئد در شبه جزیره اسکاندیناوی و در شمال اروپا قرار دارد و شهر استکهلم پایتخت آن به حساب می آید. سوئد نمونه ای از یک کشور ناب است که همه چیز در آن به سبک معماری اروپای قدیم بنا شده و حال و هوای زندگی در مسان مردمی با فرهنگ را به گردشگران القا می کند. سوئد چهارمین کشور بزرگ در سراسر اروپاست و از نظر صنعت توریست همه ساله شاهد پیشرفت آن هستیم.

تور بلغارستان

بلغارستان در جنوب شرقی قاره اروپا قرار دارد و به دلیل نزدیکی آن به ایران همواره مورد توجه توریست های ایرانی قرار می گیرد. تور صوفیه که به مقصد پایتخت این کشور برگزار می شود مورد استقبال شایان توجه ایرانیان قرار می گیرد. واحد پول بلغارستان لف است که هموطنانمان کمتر با آن آشنایی دارند اما باید گفت که با استفاده از یورو و دلار می توانید به راحتی در تمامی شهرهای بلغارستان نیازهای خود را برطرف کنید.

بلغارستان در گذشته چهره خوبی برای مسافران ایرانی نداشت زیرا از نظر بهداشتی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود اما در پنج سال گذشته از نظر بهداشت و درمان شاهد پیشرفت پرسرعت این سرزمین هستیم و حالا بلغارستان از این نظر مشکلی ندارد و همانطور که ملاحظه می کنید در فهرست تورهای مورد علاقه ایرانیان قرار دارد.

تور سوئیس

سوئیس از کشورهای گران اروپا به شمار می آید و شاید خرید تور سوئیس برای قشر متوسط ایرانی کار دشواری به شمار بیاید با این حال شاهدیم که از میان کشورهای اروپایی سوئیس همیشه مورد توجه گردشگران ایرانی بوده و هست. شهر برن پایتخت کشور سوئیس می باشد و از آنجایی که بسیاری از انیمیشن های دهه شصتی و فیلم های قدیمی که در شبکه های ایرانی پخش می شد در برن فیلم برداری شده بودند یا برگرفته از این شهر بودند، برای ایرانیان آشناست.

سوئیس اقتصادی بسیار قوی دارد و یکی از دلایلی که قیمت تور سوئیس بالاست و کشوری گران به شمار می آید نیز همین اقتصاد قوی و ساکنان ثروتمند است. از نکات مثبت درباره سوئیس می توان به این اشاره کرد که بسیاری از ساکنان آن به زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی مسلط هستند و همین نکته کار توریست ها آسان می کند. بد نیست بدانید که کلمه سوئیس به معنای بنا شده بر روی جنگلی سوخته می باشد.

چطور تور اروپا بخریم؟

تور اروپا برای کسانی که دارای پاسپورت ایرانی هستند با کمی دردسر همراه است زیرا اخذ ویزای شینگن برای ساکنان کشور ما آسان نیست. بهترین راه برای سفر به اروپا خرید تور اروپا از آژانس های مسافرتی است زیرا کارشناسان آژانس ها، سالها تجربه اخذ ویزا و ارائه خدمات به مسافران دارند و می توانند در تمامی مراحل شما را یاری کنند. اگر تا به حال با آژانس های مسافرتی همکاری نداشته اید می توانید به وبسایت https://www.npk.ir/ مراجعه کرده و اطلاعات بیشتر کسب کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها