بهترین هتل‌ها و رستوران های چیانگ مای

بهترین هتل ها و رستوران های چیانگ مای

به جرأت می‌توان گفت یکی از زیبا‌ترین شهر‌های توریستی مهم در تور تایلند برای گردشگری، شهر چیانگ مای با جاذبه‌های متعدد است. اگر عازم چیانگ مای هستید بهتر است، قبل از هر چیزی با بهترین هتل‌ها و رستوران‌های چیانگ مای آشنا شوید. در سفر به چیانگ مای هیچ محدودیتی در خوردن غذا ندارید. چرا که تعداد متعددی غذاخوری و رستوران، وجود دارد که شما می‌توانید غذا‌های مناسب با ذائقه ی خود را پیدا کنید. گفتنی است که هتل‌های چیانگ مای با شرایط آب و هوایی خاص و ارائه خدمات با کیفیت، یک احساس لذتبخش و به یادماندنی را برایتان ایجاد می‌کنند. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین هتل‌ها و رستوران های چیانگ مای را به شما معرفی کنیم.

رستوران راستیک اَند بلو

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم آگاهی شما نسبت به بهترین هتل‌ها و رستوران‌های چیانگ مای مهمترین رکن برای آغاز سفری به یاد ماندنی است. چرا رستوران راستیک اَند بلو در بین مشتری‌ها انقدر محبوب است؟ به این دلیل که این رستوران در روبه روی بک مزرعه وافع شده و تمامی مواد اولیه غذا‌هایی که در این رستوران طبخ می‌شود از محصولات کاملا طبیعی همین مزرعه تهیه می‌شوند. حتی پنیر و سوسیس و کالباس این رستوران به صورت خانگی در همین محل به عمل می‌آید. فراموش نکنید که چای معطر رستوران را حتما سفارش دهید. صبحانه ی پنکیک شکری هلندی و نان تست فرانسوی این رستوران بسیار زبان زد است . همچنین اگر مایل بودید می‌توانید یک وعده غذایی خود را در بین زمین‌های مزرعه صرف کنید.

آشپزخانه بلاکیچ آرتیسان

یکی از بهترین رستوران های چیانگ مای رستوران بلاکیچ آرتیسان است. این غذاخوری شیک‌ در طول روز انواع غذاهای معمولی از جمله اسپاگتی و سالادهای مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اما در طول شب و از ساعت ۶ بعد از ظهر به بعد، پانوپول بلک بالساوان (Panupol “Black” Bulsawan)، سرآشپز این آشپزخانه به ارائه بهترین غذاها می‌پردازد. منو غذاهای دریایی خاص و پر محتوای این رستوران خوراک‌های دریایی با سس انبه مخصوص و یا خوراک‌های ژاپنی شگفت انگیز دیگر را در بر می‌گیرد.

رستوران های چیانگ مای

هزینه چهار پرس غذا: ۲۸ پوند

آدرس: خیابان نیمان‌هائیمن سوی ۷ (Nimmanhaemin Rd Soi 7)

بازار شبانه چیانگ مای تایلند

هتل بوتیک و آبگرم پینگ ناکارا

این هتل دارای ۱۹ اتاق می باشد. با ورود شما به هریک از اتاق‌ها، متوجه جلوه و شکوه ویژه‌ای که فرش‌های دستباف ایرانی به اتاق‌ها بخشیده‌اند می‌شوید. حمام‌هایی با دوش‌های بزرگ، مبلمان‌هایی از چوب ساج، بالش‌هایی از جنس مخمل، لذت نوشیدن یک چای همراه با انواع شیرینی‌های فرانسوری در سایه درخت یاسمن از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌روند.

هتل سالا لانای چیانگ مای

هتل سالا لانا، که در فاصله کمی از این شهر قدیمی واقع شده است تنها با ۱۵ اتاق که بیشتر آن‌ها از چشم‌اندازی رو به رودخانه برخوردار هستند، فضای آرام و دلنشینی را برای میهمانان خود فراهم آورده است. طراحی ساده و محیط پاکیزه این هتل، آن را در فهرست یکی از اقامتگاه‌های محبوب قرار داده است. اما آنچه که این هتل را از سایر نمونه‌های مشابه خود متمایز می‌کند، وجود یک استخر در پشت بام آن است که از چشم انداز فوق‌العاده‌ای رو به سوی مناظر بسیار زیبا و سرسبز برخوردار است.

هزینه یک شب اقامت در یکی از اتاق‌های دو تخته این هتل به همراه امکانات صرف صبحانه از مبلغ ۵۷ پوند آغاز می‌شود.

سخن آخر

بدیهی است که با این همه تنوع در تعداد هتل ها و رستوران های چیانگ مای ، سفری کاملا اقتصادی در پیش رو خواهید داشت. با کمی اطلاعات می‌توان بدون هیچ نگرانی عازم سفر شد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها