برتر‌ین مقاصد و جاذبه های گردشگری والنسیا

برتر‌ین مقاصد و جاذبه های گردشگری والنسیا

بعد از مادرید و بارسلونا، والنسیا یا بالنسیا بزرگ‌ترین شهر اسپانیا محسوب می‌شود. این شهر در کنار دریای مدیترانه و در سواحل شرقی شبه جزیره ایبری قرار گرفته است. این بندر زیبا مملو از جاذبه‌های طبیعی مانند سواحل متعدد، پارک‌ها، موزه‌ها، کلیسا‌ها و بنا‌های تاریخی است. جاذبه های گردشگری والنسیا ، روایتگر آثار تاریخی نظیر: کاخ مارکیز در قرن هجدهم، موزه هنر‌های زیبا، بقایای استعمار رومیان و… است.

گردشگران در بازدید از این شهر می‌توانند افتخار لذت از چشیدن غذا‌های اسپانیایی و دیدن آثار سفالگری و تفریحات دیگری را نیز نسیب خود کنند. اگر مشتاق آشنایی با جاذبه‌های والنسیا هستید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

لا لونخا دلا سدا

لا لونخا دلا سدا، بنایی است که در قرن پانزدهم بعنوان مکانی برای خریدو فروش پارچه‌های ابریشمی والنسیا، به سبک گوتیک طراحی و ساخته شد و در واقع بازار ابریشم والنسیا محسوب می‌شود. این بنا چشم اندازی خیره کننده‌ از شهر را دارد و گردشگران برای بهره بردن از این چشم‌انداز باید به تعداد ۱۴۴ پله سنگی و مارپیچ را طی کنند. بازدید از این بنا برای عموم مردم مجاز است.

سفر به پالما ده مایورکا اسپانیا

شهر هنر و علم

یکی از برتر‌ین مقاصد و جاذبه‌های گردشگری والنسیا، شهر هنر و علم است که در حومه شهر والنسیا واقع شده است. این شهر  در واقع مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها را در خود جای است که حول محور فرهنگ و علم فعالیت می‌کنند. این مجموعه یکی از محبوب‌ترین مراکز اروپا است و نمونه‌هایی از معماری آوانگارد از آثار سانتیگو کالاتراوا و فلیکس کاندلا نیز شامل می‌شود.

کاخ دل مارکز د دوس آگواس، موزه سرامیک

این عمارت دیدنی و جذاب متعلق به قرن ۱۸ در نزدیکی کلیسای مارتین(san Martin) قرار گرفته است. این کاخ اشرافی در حال حاضر موزه ملی سرامیک که در سال ۱۹۴۷ بازگشایی شد را در خود جای داده است. این موزه بیش از ۵۰۰۰ نمونه از آثار سفالی والنسیا و نواحی اطراف آن را در معرض نمایش گذاشته است. همچنین، آثار سفالی متعلق به یونان و روم باستان و عربستان نیز در این موزه به چشم می‌خورند.

جاذبه های گردشگری والنسیا

موزه هنر‌های زیبا

موزه هنر‌های زیبا، یک مکان فوق‌العاده برای کشف میراث هنری منطقه والنسیا محسوب می‌شود. در این موزه یافته‌های باستان شناسی، نقاشی‌ها و مجسمه‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند. بیشتر این مجموعه‌های هنری بر روی آثار هنرمندان والنسیایی از دوره قرون وسطی تا عصر مدرن متمرکز شده‌اند. علی‌الخصوص، آثار هنری متعلق به قرن نوزدهم و بیستم بسیار جالب توجه است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها