راهنمای گردشگری ابوظبی در سفر‌های خانوادگی

راهنمای گردشگری ابوظبی در سفر‌های خانوادگی

چنانچه ابوظبی را مقصدی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی خود در نظر گرفته‌اید ما در این مطلب راهنمای گردشگری ابوظبی را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید بیشتر با این شهر آشنا شوید و سفری فوق العاده را با خانواده سپری کنید. ابوظبی پایتخت کشور امارات متحده عربی، و یکی از مشهورترین شهر‌های امیرنشین هفتگانه این کشور به حساب می آید که در ساحل جنوبی خلیج فارس قرار گرفته است. جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیارند و عامل اساسی پیشرفت چشمگیر ابوظبی طی چندسال گذشته بوده‌اند. مسجد شیخ زاید، پارک بازی هیلی، قلعه جاهلی، قلعه شرقیه، قلعه مربعه،  ساحل یاس،  ساحل عمومی سعدیات، دهکده میراث، ساحل کورنیش، و… مجموعه‌ای از تفریحات ابوظبی هستند.

مسجد جامع شیخ زاید

مسجد شیخ زاید یکی از بزرگ‌ترین مساجد جهان به شمار می رود. معماری و طراحی زیبای این مسجد فرهنگ غنی ابوظبی را به خوبی بیان می کند.  این مسجد از ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰۰۰ عابد برخوردار است.

راهنمای گردشگری ابوظبی

دنیای فراری

پیشنهاد می کنیم در سفر به ابوظبی حتما سری به پارک تفریحی فراری یکی از مشهور‌ترین تفریحات این منطقه بزنید. این پارک با ارائه بیش از ۲۰ نوع ماشین سواری هیجانی و سریع‌ترین ترن هوایی دنیا و همچنین گزینه‌های متنوع غذایی به بهترین مکان برای تفریحات خانوادگی تبدیل شده است.

معرفی بهترین غذاهای اماراتی

سرزمین آبی یاس ابوظبی

سرزمین آبی یاس ابوظبی برای کودکان و بزرگسالانی که روحیات بچگانه دارند ساخته شده است. در این مکان شما می توانید روزی سرشار از خوشی با بازی های سرگرم کننده را سپری کنید. ۴۵ سرسره ی آبی و وسایل هیجان انگیز که می تواند همه ی افراد در هر سن و سالی را مجذوب خود کند، در این پارک وجود داد. برخی از این سرسره ها بسیار خاص و به شدت ترسناک هستند که مختص افراد شجاع و عاشق هیجان ساخته شده اند. اگر شما از این دسته هستید، بازدید از این سرزمین آبی را از دست ندهید!

راهنمای گردشگری ابوظبی

 باغ وحش امارات

باغ وحش امارات برای دوستداران حیوانات و علی الخصوص بچه ها مکانی فوق العاده است. در این باغ وحش ۱۷۰۰ حیوان زیبا نگهداری می شوند و شما می توانید گونه های خاصی را بیابید؛ مانند: ببر سفید، خرس سیبری، یوزپلنگ و گور خر. از نمایش دادن فیل ها، پرندگان، تغذیه ی زرافه ها و آکواریوم ماهی گرفته تا شعبده بازی؛ باغ وحش امارات بدون شک انتخاب خوبی برای گردشی یک روزه به همراه خانواده خواهد بود.

سخن آخر

سفر با خانواده در شمار لذتبخش‌ترین سفرها قرار دارد. به همین دلیل نیاز به برنامه ریزی دقیق‌تری دارد. ابوظبی همچنان گزینه مناسبی برای سفر‌های خانوادگی می باشد چرا که از تفریحات گوناگونی برای سلیقه افراد خانواده برخوردار است. قبل از هر چیز راهنمای گردشگری ابوظبی در سفر‌های خانوادگی را مطالعه کنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها