برتر‌ین جاذبه های گردشگری اوکراین

برتر‌ین جاذبه های گردشگری اوکراین

اوکراین به عنوان یک کشور بزرگ در اروپای شرقی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در رابطه با برتر‌ین جاذبه های گردشگری اوکراین ، باید بگوییم که هر گوشه از اوکراین بی ‌نظیر است. هر منطقه دارای تعداد زیادی از مکان‌های زیبا و تاریخی برای گردشگران است. این کشور به دلیل دارا بودن کلیسا‌های منحصر به فرد، جنگل‌های متراکم، روستا‌های سنتی، کوه‌های خاکی، خط ساحلی دریای سیاه و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی مشهور است.

کیف، پایتخت اوکراین، فرصتی را برای تماشای کلیسای جانع گنبد طلایی سنت سوفیا، به شما می‌دهد. بنابراین اوکراین با جاذبه‌های جذاب و همچنین ساختار‌های تاریخی شگفت‌انگیز خود، شگفتانه‌ای را برای میهمانان خود از سرتاسر دنیا دارد. بیایید با هم نگاهی به برخی از این جاذبه‌ها بیندازیم.

میرهورود

این یکی از مناطق معروف توریستی در اوکراین است، که به دلیل داشتن چشمه‌های طبیعی زیرزمینی با خواص معدنی درمانی بسیار به شهرت رسیده است. سالیان طولانی است که از آب چشمه‌های زیرزمینی این منطقه برای بهبود هضم استفاده می‌شود. استحمام در چشمه‌های آب طبیعی، قایقرانی در رودخانه کرول و همچنین لذت تماشای آبشاری خیره کننده از جمله تفریحاتی هستند که در سفر به این منطقه می‌توانید تجربه کنید.

چرنیهف

این شهر یکی از قدیمی‌ترین و برتر‌ین جاذبه‌های گردشگری اوکراین است که قدمت آن به قرن هفتم باز می‌گردد. این شهر در کنار رودخانه دزنا واقع شده است و چشم انداز‌های ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. حتما از کلیسای چشمگیر و گنبد طلایی کاترین در این شهر دیدن کنید و همچنین اگر علاقه‌مند به بازدید از مراکز مذهبی بیستری در این شهر بودید، می‌توانید از کلیسای پیاتنیسسکا واقع در میدان سرخ این شهر زیبا دیدن کنید.

بهتر‌ین جاذبه های گردشگری نیس ، فرانسه

چرنیوتسی

شهر چرنیوتسی(Chernivtsi) در کوه‌های کارپارت به دلیل داردا بودن سازه‌ای که در میراث یونسکو ثبت شده شهرت دارد، این سازه مجموعه کاهن اعظم است که امروزه دانشگاه ملی است و به سبک بیزانسی و رومی ساخته شده است. معماری چرنیوتسی مشابه وین بوده وبسیاری آن را وین کوچک می‌نامند. در این شهر تعداد زیادی کافه، کتاب‌فروشی و کتابخانه وجود داشته که فضای فرهنگی و شاعرانه شهر و مردمان آن را منعکس می‌کند.

جاذبه های گردشگری اوکراین

باکوتا

روستای(bakota) در منطقه پودیلیا خانه صومعه غاری شکل است که توسط راهبان ارتدکس سنت آنتونی کی یف، ساخته شد. این صومعه که در غار‌های زیرزمینی ساخته شده به قرن دوازده باز م‌گردد و گردشگران می‌توانند از آثار دستی و نقاشی‌ها و همچنین باقی مانده لوازم راهبانی که در آنجا زندگی می‌کردند، دیدن کنند. امروزه باکوتا به دلیل محدوده روستایی و تپه‌های در کنار رودخانه زیبای دنایزر، بخشی از پارک ملی محیط‌ زیست محسوب می‌شود.

منبع پروشات
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها