اگوییسهام فرانسه ، دهکده سحرامیز جهان

اگوییسهام فرانسه

روستای اگوییسهام فرانسه یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است. همانطور که می‌دانید فرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگوییسهام فرانسه در فاصله‌ی کمی از مرز آلمان قرار دارد و دارای خانه‌های قدیمی، رنگارنگ و زیبا می‌باشد، همچنین وجود تاکستان‌ها، باغ‌های پر از گل، جاده‌های منحنی و وجود فواره‌های آب زیبا جذابیت و گیرایی روستا را چندین برابر کرده است. شما با دیدن این روستا و زیبایی‌های خارق‌العاده‌ی آن به یاد کارتون‌های والت دیزنی خواهید افتاد چرا که همه چیز شبیه یک نقاشی زیبا می‌باشد.

اطلاعات مختصری از اگوییسهام فرانسه

مساحت اگوییسهام چیزی حدود ۱۳ الی ۱۴ کیلومتر مربع است و تقریبا ۲۱۰ متر از سطح دریا فاصله دارد. این روستای زیبا جمعیت زیادی ندارد و تقریبا ۱۵۷۲ نفر در این روستا زندگی می‌کنند. اگوییسهام فرانسه در امتداد مسیر شراب آلزاس قرار گرفته است و کسانی که از این مسیر عبور می‌کنند می‌توانند از زیبایی‌های چشم‌ نواز این روستا لذت ببرند. خود مردم فرانسه نیز روستای اگوییسهام را بسیار دوست دارند و یک بار در سال ۲۰۱۳ به این روستا رای دادند و به عنوان روستای محبوب خود انتخاب کردند.

بهتر‌ین جاذبه های گردشگری نیس ، فرانسه

اگوییسهام فرانسه یکی از جذاب‌ترین دهکده‌های فرانسه به شمار می‌رود که دارای خیابان‌های سنگ فرش، خانه‌های قدیمی و نیمه قدیمی با پنجره‌های چوبی رنگارنگ می‌باشد. این روستا در باغبانی و پرورش گل و گیاه نیز بسیار زبان زد می‌باشد و توانسته یک بار مدال طلا در زمینه مسابقات گل و گیاه دریافت نماید. اگر دنبال یک جای رویایی برای مسافرت هستید دهکده‌ی اگوییسهام فرانسه با زیبایی‌های کم نظیرش می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اگوییسهام فرانسه

کلمار

در اعماق  کلمار (Colmar) منطقه آلزاس (Alsace) شمال شرقی فرانسه (بهترین مکان برای صرف نوشیدنی های خوشمزه)، با شهر منحصر به فردی آشنا می شوید که “اگوییسهایم” (Eguisheim) نام دارد. اگوییسهایم ۱۴۱۳ کیلومترمربع مساحت و ۱۵۷۲ نفر جمعیت دارد و ۲۱۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده ‌است. اگوییسهایم از لحاظ تاریخی شهری جداگانه و دارای هویتی منحصر به فرد است.

این شهر که به عنوان یکی از زیباترین دهکده های فرانسه شناخته می شود، در مسابقه ای که “اینتنته فلوراله” (یک رقابت بین المللی باغبانی برای انتخاب شهرها و روستاهایی که بهترین نمایشگاه های گلکاری را ارائه می دهند.) در سال ۲۰۰۶ برگزار کرد موفق به دریافت مدال طلا شد و تا کنون برنده چهار جایزه مرتبط با آن شده است. با اولین نگاه به روستای اگوییسهایم خواهید فهمید که این دهکده زیباترین گل های فرانسه را در خود جای داده است.

سفر خود را از خیابان “ریمپارت سود” (Rue du Rempart Sud ) آغاز کنید. به محض اینکه به ورودی خیابان رسیدید، صحنه ای را می بینید که زیبایی کارت پستال را برایتان به ارمغان می آورد. خیابان های باریک که با خانه های رنگارنگ در هم آمیخته اند تحسین برانگیز هستند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها