زیباترین مقاصد گردشگری دنیا

زیباترین مقاصد گردشگری دنیا

داشتن لیستی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا به مسافران این امکان را می‌دهد که با تجزیه و تحلیل آن مقاصد گردشگری و بر اساس روحیه و شرایطی که دارند بهترین مکان را برای مسافرت خود انتخاب کنند. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید.

پاریس ، فرانسه

فرانسه یکی از بهترین گزینه ها برای سفر می‌باشد، این کشور جاذبه‌های توریستی فراوانی دارد، شهر پاریس در فرانسه با وجود برج ایفل، خیابان شانزلیزه، موزه لوور و … می‌تواند بهترین گزینه برای سفر باشد.

دبی، امارات متحده عربی

شهر دبی یک شهر مدرن و بسیار زیبا در دل کویر می‌باشد و در چند ساله گذشته هزینه‌های زیادی در زمینه گردشگری در این شهر صورت گرفته و امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران فراهم آورده است. وجود برج خلیفه، پارک‌های آبی، پیست اسکی، مراکز خرید بسیار بزرگ و… در این شهر باعث جذابیت هر چه بیشتره این شهر شده است.

استانبول، ترکیه

ترکیه به عنوان تنها کشوری که به دو قطب آسیایی و اروپایی تقسیم شده و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد می‌تواند جزو زیباترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار بیاید. شهر استانبول در ترکیه با سواحل بسیار زیبا، مکان‌های تاریخی مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… و مراکز تفریحی می‌تواند بهترین گزینه برای سفر باشد.

زیباترین مقاصد گردشگری دنیا

ساحل آمالفی، ایتالیا

ایتالیا به عنوان یک کشور که در محاصره آب می‌باشد سواحل زیبا و حیرت‌انگیزی دارد، از جمله این سواحل می‌توان به ساحل آمالفی اشاره کرد که یکی از زیباترین سواحل دنیاست.

مغولستان

کشوری وسیع، بکر و همراه با طبیعتی خشن به عنوان یکی از معدود طبیعتهای دست نخورده در آسیا شناخته میشود.کشور مغولستان زادگاه و خاستگاه قوم مغول می‌باشد.مغولها بیش از هر کشوری به چین دست درازی می‌کردند و امپراتوران چین برای آسایش از دست ایشان دست به ساخت دیوار چین زدند.بزرگ‌ترین رهبر تاریخی مغولها چنگیزخان بود که توانست قبیله‌های مغول را یکپارچه سازد و رقیبان را نابود گرداند.
این کشور در فلات تبت واقع شده است و مساحت آن بیش از ۱.۵ میلیون کیلومتر مربع میباشد و بع عنوان نهمین کشور بزرگ دنیا شناخته میشود اما جمعیت آن بسیار کم است و تقریبا نیمی از جمعیت ۳ میلیون نفره آن در پایتخت مغولستان اولان باتار زندگی میکنند.

زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا

 تایلند

پادشاهی تایلند کشوری است در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک است. کشور تایلند دارای ۵۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد که ۴٪ آن را آب تشکیل داده‌است. تا سال ۱۹۳۹ نام رسمی این کشور «سیام» بود . از ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ نیز سیام خوانده می‌شد تا آن‌که با اعلام رسمی دولت نام آن به تایلند تغییر یافت. واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت مردم کشور را تشکیل می‌دهند، به معنی «آزادی» نیز هست.
در حدود ۹۵٪ مردم تایلند بودایی هستند. مسلمانان، با حدود ۴٪ جمعیت ، بعد از بوداییان بزرگ‌ترین گروه مذهبی این کشور هستند. گفته می‌شود یک نفر ایرانی به نام شیخ احمد قمی مذهب شیعه را به تایلند آورد.تایلند یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی آسیا میباشد و مهمترین دلیل آن ارزانی بیش از حد آن به همراه آب و هوتی مطبوع در فصول زمستان و بهار میباشد.

منبع لستکند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها