هتل داد یزد ، شکوه معماری کهن در قلب کویر

هتل داد یزد ، شکوه معماری کهن در قلب کویر

یزد یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و تاریخ کهن و معماری‌های قدیمی بسیاری دارد، هتل داد یزد نیز یکی از مکان‌های قدیمی و در حال حاضر یکی از هتل‌های خوب ایران به شمار می‍‍‌‌‍‌آید. این هتل در ابتدا توسط مرحوم عبدالخالق داد ساخته شد و بعدها توسط نوادگان مرحوم عبدالخالق بازسازی شد و به شکل هتل چهار ستاره‌ی امروزی درآمد  البته در این بازسازی بافت سنتی و تاریخی این بنا تا حدود زیادی حفظ شده است اما در عین حال امکانات رفاهی مدرنی برای مسافران ایجاد کرده است.

امکانات هتل 

هتل داد یزد به عنوان یک هتل چهار ستاره امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران فراهم آورده و در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه studiosus آلمان برای مشتری مداری شده است. از جمله امکانات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها، اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای معماری ایرانی هستند و با تلفیق سنت و مدرن توانستند محیط دلپذیری برای مسافران فراهم آورند که اقامت در این اتاق‌ها که امکانات آن مطابق استاندارد جهانی است سفر فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند.
  • رستوران و کافی‌شاپ، رستوران این هتل با ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد، وجود محیطی سنتی لذت غذاهای اصیل ایرانی را چند برابر خواهد کرد. این هتل دارای رستوران رو بسته و روباز که در بالای پشت بام هتل قرار گرفته می‌باشد.
  • مجموعه تفریحات آبی و سایر خدمات، هتل داد یزد دارای استخر رو پوشیده برای تفریح مسافران می‌باشد، وجود تاکسی در هتل، سالن گردهمایی و سرویس دهی ۲۴ ساعته به اتاق‌ها از دیگر امکانات این هتل است.

جاهای سر سبز یزد

و در آخر…

هتل چهار ستاره داد بنایی تاریخی با معماری سنتی و نمایی زیبا به جا مانده از ۸۰ سال پیش در قلب شهر و در بافت قدیمی شهر یزد است که در نزدیکی آثار تاریخی، فرهنگی نظیر آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق قرار گرفته است. هتل داد با ۴ طبقه دارای ۸۸ باب واحد اقامتی با طراحی سنتی و امکانات رفاهی روز دنیا می باشد.

هتل داد یزد ، شکوه معماری کهن در قلب کویر

از جمله جاذبه های گردشگری هتل داد یزد می توان به موزه آب، آب انبار شش بادگیری، بازار کویتی ها، میدان مارکار اشاره کرد. امکانات دیگر هتل شامل تالارهای چندمنظوره مدرن، رستوران سنتی با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در محیطی آرام و دلنشین، کافی شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم اندازی از شهر یزد، استخز سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، مراکز بهداشتی و درمانی، فروش بلیط و مبادله ارز، پارکینگ سرپوشیده، کافی نت و خدمات تور می شود.

منبع هتل یار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها