اقامت در هتل عباسی اصفهان  ، سفری در تاریخ

اقامت در هتل عباسی اصفهان، سفری در تاریخ

هتل عباسی اصفهان با قدمت و زیبایی چشم نوازی که دارد بر زیبایی و شکوه اصفهان افزوده است. این هتل در زمان صفویان ساخته شد و به عنوان مدرسه کاربرد داشت، بعدها شرکت سهام بیمه ایران این بنا را خریداری نمود و به هتل تبدیل کرد و نام آن را هتل عباسی گذاشت. این هتل زیبا دارای معماری خاص و قدیمی است و امکانات بسیار زیادی نیز برای رفاه و آرامش کسانی که در هتل اقامت می‌کنند فراهم آورده است و توانسته هتل پنج ستاره باشد.

امکانات

هتل عباسی یکی از هتل‌های باشکوه و مجلل اصفهان است که گردشگران و توریست‌های زیادی جذب معماری قدیمی در عین حال امکانات لوکس این هتل می‌شوند. امکانات موجود در این هتل باعث رفاه و آسایش هر چه بیشتره مسافران می‌شود.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها: این هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی است که از لحاظ دیزاین، ویو و تعداد تخت و… متفاوت هستند و پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند.
  • رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌ها: این هتل از لحاظ رستوران نیز بسیار متنوع است. رستوران با غذای سنتی، چایخانه، سفره‌خانه، کافی شاپ و…. از جمله امکانات این هتل است.
  • تالارها و سالن‌های بزرگ: این تالارها و سالن‌ها امکان برگزاری سمینارها و مراسمات بزرگ را فراهم می‌آورد.

باغ 

این هتل حیاط بسیار بزرگی دارد که در واقع یک باغ است و وجود درختان زیاد از جمله به، خرمالو و … و وجود حوض‌های زیبا در وسط باغ شکوه وصف ناپذیری به هتل داده است. در محوطه هتل میز و صندلی‌های زیادی برای نشستن وجود دارد که امکان لذت بردن از این ویو زیبا را فراهم آورده است.

بهترین مراکز خرید در اصفهان

درباره هتل عباسی

این هتل، هتلی تاریخی و در عین حال لوکس است که در قدیم الایام کاربرد کاروانسرا داشته است. هتل عباسی با حفظ بافت تاریخی بنا یکی از کهن ترین هتل های جهان و همینطور یکی از بزرگترین هتل های ایران می باشد. معماری منحصر به فرد هتل عباسی برگرفته از مکتب اصفهان است. در ساخت این هتل  از معماری دوران صفوی الهام گرفته شده است. از آنجاییکه هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

هتل عباسی اصفهان 

هتل تاریخی عباسی خود یکی از جاذبه های توریستی ایران محسوب می شود. هتل عباسی اصفهان واقع در خیابان چهار باغ اصفهان می باشد. این هتل در سال ۱۱۲۸ (دوران صفویان) به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد؛ و از بدو ساخت با قصد کاربری به عنوان کاروانسرا بنا نهاده شد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها