هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان ، اولین هتل کپری ایران

هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان ، اولین هتل کپری ایران

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره ایران هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان می‌باشد. قلعه گنج یکی از شهرهای استان کرمان است که چند ساعتی از استان  کرمان فاصله دارد، این شهر و روستاهای اطراف آن بیشتر خانه های کپری دارند که شاید سال‌ها برای خودشان چندان جذاب نبوده اما با شکل گیری هتل سنتی کپری و تبدیل شدن آن به یک هتل چهار ستاره شاید نگاه همه را به خانه‌های کپری عوض کرده باشد. این هتل زیبا باعث جذب مسافر و رونق اقتصادی بیشتر برای شهر قلعه گنج شده است.

ویژگی های هتل سنتی کپری قلعه گنج 

این هتل زیبا به دلیل سازه‌ی متفاوت آن با سایر هتل‌ها می‌تواند لذت و هیجان سفر را چند برابر کند. به دلیل آب و هوای گرم این مناطق، خانه‌های کپری بسیار مرسوم هستند اما هتل کپری برای اولین بار است که ساخته شده . این هتل زیبا از پنج راهروی بزرگ ساخته شده که در هر طرف راهرو سه اتاق که مجموعا در یک راهرو شش اتاق وجود دارد.این هتل امکانات خوبی نیز برای رفاه مسافران فراهم ساخته از جمله:

  • اتاق‌های مجهز؛ اتاق‌های هتل دارای تخت، تلویزیون، حموم، یخچال و … هستند که با صنایع دستی مردم این شهر تزئین شده‌اند.
  • پارکینگ؛ این هتل دو نوع پارکینگ دارد که به صورت سقف دار و بدون سقف می‌باشند ظرفیت پارکینگ سقف دار محدود است.
  • کافی شاپ و رستوران؛ این هتل در رستوران خود انواع غذاها از جمله‌ی غذای سنتی و محلی ارائه می‌دهد.

کلوت های شهداد کرمان

هتل سنتی کپری قلعه گنج در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. عملیات اجرایی و ساخت این هتل سنتی در سال ۱۳۹۴، در روستای قلعه گنج کرمان شروع شد و اواخر سال ۱۳۹۴ نیز به پایان رسید.

هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان ، اولین هتل کپری ایران

هتل کپری به نوعی ساخته شده که دارای ۵ راهرو سنتی می باشد و هر راهرو دارای ۶ باب اتاق کپری است. همچنین هتل سنتی کپری قعله گنج، به علت معماری خاص و ویژه اش با نام هتل توپ نیز معروف می باشد. در گذشته کپر نماد فقر و زاغه نشینی بوده، هتل چهار ستاره کپری قلعه گنج، به صورت خانه هایی روستایی، نماد کپر را از فقر به ثروت تغییر داد. رستوران و کافی شاپ های این هتل آماده ارائه سرویس به دوستداران هتل کپری قلعه گنج می باشد. این هتل عضو زنجیره هتل های پارسیان می باشد و با نام هتل پارسیان قلعه گنج نیز شناخته می شود .

منبع ایران هتل آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها