لوکس ترین شهرهای دنیا

لوکس ترین شهرهای دنیا

طبیعتا هر کس در زندگی خود می‌خواهد مقصدهای گردشگری فراوانی را تجربه کند، لوکس ترین شهر های دنیا مکان‌هایی هستن که هر شخصی خواستار تجربه سفر یا زندگی در این شهرها می‌باشد. شهرهایی زیبا با ساختارهای بی‌نظیر و امکانات رفاهی بی‌شمار که امکان یک زندگی و سفر کاملا دلپذیر را برای شما فراهم می‌آورند، در این مقاله چند نمونه از این شهرهای لوکس را به شما معرفی خواهیم کرد.

دبی، امارات متحده عربی

دبی یکی از شهرهای لوکس و مدرن امارات متحده است که در چند سال اخیر رشد چشم‌گیری در زمینه اقتصادی داشته و توانسته بستر خوبی برای یک زندگی با کیفیت و حتی یک سفر بی‌نظیر را فراهم آورد.

هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از لوکس ترین شهرهای دنیا است که وجود ثروتمندان زیاد، ساختمان‌های بسیار زیبا و مجلل، گران بودن هزینه زندگی و… در آن گواه این موضوع است. درست است که هنگ کنک مقصد ارزانی برای سفر نیست اما به قدری زیبا و زنده است که ارزش یکبار سفر کردن را دارد.

نیویورک، آمریکا

نیویورک یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت آمریکا است که جزو لوکس ترین شهرها نیز به شمار می‌آید. نیویورک جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی بسیار زیادی دارد، همچنین شما می‌توانید در این شهر یک خرید با کیفیت از بهترین برندهای دنیا را تجربه کنید.

لوکس ترین شهرهای دنیا

محله ‌های لوکس استانبول

پاریس، فرانسه

پاریس یکی از لوکس ترین شهر های دنیا است که زیبایی و ظرافت خاصی دارد. پاریس یک مقصد رمانتیک و عاشقانه برای سفر می‌باشد چرا که شب‌های بسیار زیبا و نورانی، خیابان‌های با شکوه، کافه‌های عالی و فروشگاه‍‌های کاملا به روزی دارد که همه‌ی این‌ها دل هر مسافری را می‌برد.

جنوای سوئیس

جنوا در میان کوههای آلپ سوییس و دریاچه معروف جنوا قرار گرفته است ، این شهر یکی دیگر از مقاصد اروپاست که نمی ‏توان در برابر آن مقاومت کرد. اهمیت این شهر نیز همانند زوریخ بخاطر وجود بانک ها و قابلیت های بانکی معروفش است و ‏البته ادارات مرکزی سازمان ملل متحد و صلیب سرخ نیز در این شهر واقع شده اند. شاید بتوان گفت دلیل اینکه شهرهای سوییس ‏به نظر گران تر از دیگر شهرهای جهان هستند این است که فرانک سوییس از بسیاری از ارز های دنیا با ارزش تر و قدرتمند تر ‏است. شاید در این شهر مجبور باشید ۳۰ دلار بابت یک ساندویچ معمولی بدهید ، به همین دلیل این شهر یکی از گرانترین ‏شهرهای جهان بر اساس درجه بندی های سایت ‏Hotel.com‏ می باشد. ‏ ‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏‏‏‏ ‏

منبع لستکند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها