بهترین قنادی های تهران کدامند؟

بهترین قنادی های تهران کدامند؟

اینکه شیرینی خشک دوست دارید یا تر فرقی نمیکند؛ اگر قناد بتواند هنر خود را نسبت به شیرینی مورد علاقه‌تان نشان دهد؛ مشتری پر و پا قرص او خواهید شد. بی شک بهترین قنادی های تهران کیفیت خوبی را از نظر طعم، طبخ و تازگی به مشتریان ارائه میدهند. به همین دلیل شهرت آنها به طور روز‌افزون افزایش می یابد. تنوع بالا، تجربه و مهارت سبب شده است؛ که در این فروشگاه ها هر نوع سلیقه ای پوشش داده بشود. پس اگر به این قنادی ها مراجعه کنید حتما شیرینی محبوب خود را پیدا خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با مشهور ترین قنادی های شهر تهران آشنا کنیم.

قنادی ناتالی واقع در خیابان سهروردی

بی شک ناتالی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین قنادی های تهران است. شیرینی های ناتالی در میان طیف گسترده ای از سلیقه ها مورد پسند هستند. جالب است بدانید در طبقه دوم این قنادی، یک کافه بسیار دنج ایجاد شده است. لذا می توانید بعد از سفارش شیرینی مورد علاقه‌تان به همراه یک نوشیدنی سرد یا گرم به طبقه دوم بروید؛ و یک گپ و گفت صمیمی با دوستانتان داشته باشید.

کافه قنادی فرانسه

اگر از خیابان ابوریحان پایتخت گذر کردید؛ سری هم به یکی از بهترین قنادی های تهران بزنید. هرچند در کافه قنادی فرانسه فضای زیادی برای نشستن مشتریان تعبیه شده است؛ اما کیفیت و مزه فوق العاده شیرینی ها، این ضعف را میپوشاند‌. لذا توسیه میکنیم حتما به این قنادی سر بزنید؛ و از گاتاهای محبوب آن نوش جان کنید.

بهترین قنادی های تهران

مروری بر جاذبه های گردشگری نزدیک تهران

کوکی باکس

برای بهترین بودن نیازی نیست قدیمی ترین و با سابقه ترین باشید. کوکی باکس به این شعار جامه عمل پوشانده است. کوکی باکس از پیشرو های صنعت شیرینی فروشی به سبک آمریکایی است. به این معنا که، اگر دلتان میخواهد کمی تیرامیسو، چیز کیک و … بخورید؛ نیازی نیست یک جعبه بزرگ از آن را تهیه کنید. در کوکی باکس میتوانید شیرینی تکی بخرید و از مزه آن لذت ببرید.

بهترین قنادی های تهران

سوئیت بلیس

سوئیت بلیس هم از اولین‌ها و بهترین قنادی های تهران در عرصه شیرینی های فرنگی بود. مثلا کیک هویج یا چیزکیک و کیک‌های شکلاتی سوئیت‌بلیس بسیار خوشمزه و معروفند و از انواع پای، تارت‌ها و کاپ‌کیک‌های این شیرینی فروشی نمی‌توان گذشت. تنوع محصولات سوئیت‌بلیس بسیار زیاد است. حتی طرفداران تغذیه سالم هم در منوی این فروشگاه، سهمی دارند چون این شیرینی فروشی محصولاتی مانند گرانولا و انواع فیت‌نس بارهای مقوی را هم تولید می‌کند.

منبع علی بابا
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها