سفری به بوینس آیرس ، پایتخت آرژانتین

سفری به بوینس آیرس ، پایتخت آرژانتین

شهر بوینس آیرس در واقع پایتخت فرهنگی سیاسی و اقتصادی آرژانتین است؛ با سفر به این شهر می‌توانید ترکیبی از سنت و مدرنیته را در کنار یکدیگر احساس کنید. این شهر پر از دیدنی‌های جذابی است که بشدت ارزش وقت گذاشتن دارد. در این شهر می‌توانید با اتوبوس‌های توریستی مخصوص به نقاط گردشگری شهر بروید و با هدفون‌هایی که در گوش دارید اطلاعات لازم را از لیدر دریافت کنید. آثار باستانی شهر هر کدام تاریخچه و افسانه‌هایی دارند که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

گورستان رکولتا

رکولتا در سال ۱۷۱۶ در پایتخت آرژانتین ساخته شد. این بنا صومعه‌ای فرانسوی است که به علت ارزش و تقدس خاصی که برای آن قائل بودند این نام را به آن اختصاص داده‌اند. قبرها و آرامگاه‌های خاص و عجیب این صومعه، آن‌را به یک مکان جذاب دیدنی تبدیل کرده‌‌است. مجسمه‌های سنگی‌ قرن بیستمی که روی مقبره‌ها قرار داده شده‌اند به قدری دیدنی هستند که در حین دیدن آنها احساس می‌کنید به دیدن یک مکان تاریخی آمده‌اید. ۶۴۰۰ مجسمه‌ی سنگی در رکولتا وجود دارد که هر کدام‌شان به شخصیت‌های بزرگی مانند “اویتا پرون” اختصاص دارند.

بوینس آیرس

سن تلمو

قدیمی‌ترین محله‌ی بوینس‌آیرس، سن تلمو است که خانه‌ها در واقع یادگاری‌هایی از قرن نوزدهم هستند. موزه‌ها و همچنین عمارت‌های تاریخی را می‌توان در این منطقه جستجو کرد. سن تلمو رستوران‌ها و کافه‌های فوق‌العاده‌ای دارد؛ اگر گذرتان به این شهر افتاد حتما از امکانات‌شان استفاده کنید.

آشنایی با ۱۰ مقصد برتر ماجراجویی در سراسر جهان

محله‌ی رنگیِ لابوکا

اگر به دنبال یک منطقه‌ی رنگارنگِ شاد و لذت‌بخش هستید محله‌ی لابوکا انتخاب بی‌نظیری است. در همه چیز این محله هنر را احساس خواهید کرد. از معماری‌های شاد و خلاقانه و دیوارهای رنگارنگ گرفته تا استایلِ هنری افراد و استودیو‌های هنری شهر. پیشنهاد می‌کنم در سفر به بوینس‌آیرس حتما از این محله دیدن کنید و علاوه بر رویدادهای هنری خاص از برگزاری تانگو نیز لذت ببرید.

بوینس آیرس

پل زن

یکی از مشهورترین دیدنی های بوینس آیرس، پل زن است که توسط طراح و معمار مشهوری به نام “سانتیاگو کالاتراوا” طراحی شده است. دلیل این که نام زن روی این پل قرار گرفته است، برداشتی است که مردم با تماشای تصویر این پل کرده اند. به عقیده آن ها، این پل شبیه زنی است که همچون فرشته ای بال سفید بزرگ دارد و به سمت آسمان کشیده می شود.

پایتخت آرژانتین صدها دیدنی دیگر هم دارد که برای تماشای آن ها حداقل دو هفته زمان لازم است. شهر بوینس آیریس ، توریستی ترین شهر آرژانتین است. امیدواریم از تماشای این شهر، لذت ببرید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها